На жаль, ми не знайшли
Спробуйте змінити пошуковий запит або оберіть область чи населений пункт зі списку
Повідомлення про зміну посадових осіб емітента
Повідомлення про ліквідацію філій емітента
У 2014 році на діяльність компанії істотно вплинули зовнішні чинники – політичні події та вимушене припинення роботи в Криму, військові дії на сході країни, криза національної економіки і ослаблення гривні.
В умовах настільки несприятливого клімату результати роботи «МТС Україна» в цілому за 2014 рік можна вважати успішними. Висока стійкість бізнесу дозволила за результатами року отримати позитивну динаміку або зберегти стабільність в основних фінансових і операційних показниках.
Основні фінансові та операційні показники:
Одним з факторів, що формують довгострокові взаємовигідні відносини з клієнтами, став принцип, який дозволяє абонентам економити не за рахунок урізання користування, а за рахунок придбання послуг оптом, реалізований в таких пропозиціях як «Смартфон оптом», акції «Економте 30%» і «Рік без абонплат».
Основним чинником успішних фінансових результатів стала послідовна реалізація стратегії 3D, орієнтованої на послуги передачі даних.
Зростання споживання і доходів від передачі даних в минулому році навіть на 2G-мережах, а також високий нереалізований попит на 3G-послуги в Україні дозволяє розраховувати на стрімке зростання споживання мобільного інтернету, збільшення доходів від передачі даних, а також їх частки в загальній структурі доходів після отримання 3G ліцензії в 2015 році.
Ключові пропозиції 2014 року:
Бізнес «МТС Україна» демонструє високу стійкість до впливу несприятливих макроекономічних факторів і надзвичайних обставин, що виникли внаслідок подій у Криму і на сході України. Фінансові та операційні показники компанії в третьому кварталі 2014 залишаються стабільними або поліпшуються в порівнянні з результатами попереднього кварталу, а також у річному обчисленні.
«Забезпечити живучість бізнесу нам допомагає послідовна ринкова стратегія 3 D, в основу якої закладена збалансована тарифна політика та формування нової моделі користування послугами — від голосу до дати. Суть наших Voice& DATA тарифів полягає в наданні безлімітного обсягу найбільш популярних послуг за фіксованою ціною. Цей принцип дає збільшення споживання мобільного інтернету в сьогоденні, готує попит на 3 G-послуги в майбутньому і закладає основу для подальшого зростання доходів», — прокоментував підсумки роботи компанії в 3 кварталі генеральний директор «МТС Україна» Іван Золочевський.
«В умовах економічного спаду ми запропонували абонентам економити не за рахунок урізання користування, а за рахунок придбання послуг оптом. Можливість економити до 30% за рахунок переходу з щоденних на щотижневі та щомісячні платежі при збереженні обсягу послуг призвела до взаємовигідного для оператора та абонентів формату взаємодії: абоненти отримали передбачувані витрати і можливість заощадити, а нам вдається збільшувати доходи, абонентську базу і лояльність клієнтів», — зазначив Олег Решетін, директор з маркетингу «МТС Україна».
Фінансові та операційні підсумки групи МТС Україна за третій квартал 2014 року
Фінансові результати групи МТС Україна за третій квартал 2014 року
ЗАТ «Український Мобільний Зв'язок» повідомляє про фінансові та операційні результати за перший квартал 2008 року.
Минулого року компанією МТС-Україна була закладена основа для забезпечення стабільного зростання в подальші періоди. Результати першого кварталу 2008 р. демонструють позитивну річну динаміку зростання (перший квартал 2008 до першого кварталу 2007 р.):
Звертаємо вашу увагу, що позитивна динаміка досягнута, не зважаючи на загальне уповільнення в першому кварталі 2008 р. зростання ринку по всіх операторах за рахунок високої пенетрації мобільного зв''язку, а також впливу традиційних сезонних чинників, характерних для ринку в цілому (зниження активності у вихідні та святкові дні нового року на фоні активних продажів новорічних пропозицій у кінці року).
Фінансові результати ВАТ «Мобільні ТелеСистеми» за перший квартал 2008 року*.
*Текст російською мовою