Please enter your contact details, we will call you

Your request has been sent successfully

Your contact details

Name:
Phone:

Need help?

We have collected for you the answers to all relevant questions in the "Support" section.

Go to the "Support" section

Please select the form of service and provide the necessary data needed to identify and expedite the resolution of the issue

Your request has been sent successfully

Need help?

We have collected for you the answers to all relevant questions in the "Support" section.

Go to the "Support" section

Вкажіть, будь ласка, необхідні дані, які потрібні для проведення ідентифікації та пришвидшення вирішення питання

Your request has been sent successfully

Need help?

We have collected for you the answers to all relevant questions in the "Support" section.

Go to the "Support" section

Vodafone нараховує по 100 грн своїм клієнтам для зв'язку за кордоном

Vodafone нараховує по 100 грн своїм клієнтам для зв'язку за кордоном

Vodafone нараховує по 100 грн на рахунки своїх клієнтів, які перебувають зараз за кордоном.

«Напередодні закриття кордонів ми робимо все можливе, щоб наші клієнти залишалися на зв'язку. В даний момент ми нараховуємо нашим клієнтам, які знаходяться в роумінгу, кошти на рахунки, щоб дати можливість залишатися на зв'язку до прибуття в Україну − не тільки з урядовими органами, а й зі своїми близькими, що залишилися вдома, а також вчасно отримувати актуальну життєво важливу інформацію», – говорить директор з маркетингу Vodafone Україна Андрій Отрощенко.

14 березня спільно з Міністерством закордонних справ України Vodafone проінформував своїх клієнтів, які перебувають у роумінгу, про майбутнє закриття кордону України до 3 квітня. У повідомленні клієнти також отримали рекомендації, як діяти в разі, якщо повернутися до зазначеного часу в країну не виходить. Так, необхідно звернутися в посольства або консульства України у країні перебування (контакти автоматично приходять всім клієнтам Vodafone при реєстрації в роумінгу), а також зареєструватися на вебресурсі МЗС України https://friend.mfa.gov.ua

З 13 березня на час карантину Vodafone надав своїм клієнтам в Україні безкоштовний безлімітний доступ до популярних месенджерам і соціальним мережам Online Pass − щоб підтримати можливість залишатися на зв'язку, не дивлячись на введені обмеження.

Щоб скористатися доступом до послуги Online Pass, потрібно набрати комбінацію *316*1# . Послуга для безлімітного спілкування в соціальних мережах буде діяти протягом 28 днів з моменту підключення, після чого буде відключена. Перевірити статус послуги Online Pass можна за допомогою USSD-команди *316*2# .

Послуга Online Pass доступна для підключення клієнтам передплачених тарифних лінійок Vodafone Family, Vodafone RED Extra, Vodafone RED, Vodafone RED 2015 року, тарифів Vodafone Light + та Vodafone ZAHID. У тарифах Vodafone SuperNet Start / Pro / Unlim і Joice послуга Online Pass вже включена в пакет послуг відповідно до умов тарифу і не вимагає підключення. Детальніше про послугу – на сайте.