Please enter your contact details, we will call you

Your request has been sent successfully

Your contact details

Name:
Phone:

Need help?

We have collected for you the answers to all relevant questions in the "Support" section.

Go to the "Support" section

Please select the form of service and provide the necessary data needed to identify and expedite the resolution of the issue

Your request has been sent successfully

Need help?

We have collected for you the answers to all relevant questions in the "Support" section.

Go to the "Support" section

Вкажіть, будь ласка, необхідні дані, які потрібні для проведення ідентифікації та пришвидшення вирішення питання

Your request has been sent successfully

Need help?

We have collected for you the answers to all relevant questions in the "Support" section.

Go to the "Support" section

GOOD'OK «Залишайтесь вдома» встановили 10 тисяч абонентів

4Gr

Vodafone Retail: як змінились покупки на карантині

З початку карантину Vodafone Україна пропонує своїм абонентам встановлювати замість сигналів виклику спеціальне повідомлення – нагадування про запобіжні заходи. Десять тисяч клієнтів Vodafone вже підтримали інформаційну кампанію і встановили замість виклику повідомлення «Залишайся вдома».

За допомогою такого повідомлення можна нагадати оточуючим про те, що карантинні обмеження все ще діють і необхідно дотримуватися дистанції, дотримуватися правил гігієни та уникати відвідування публічних місць.

Якщо в абонента буде встановлений спеціальний GOOD'OK, всі, хто йому зателефонує, почують інформацію: «Будь ласка, за можливості, залишайтеся вдома, мийте руки та обмежте суспільне життя. У випадку поганого самопочуття – обов'язково зверніться до лікаря. Vodafone бажає Вам завжди залишатися в безпеці і бути здоровими».

Спеціальний GOOD'OK пропонується за символічну вартість – 1 копійка. Послуга буде підключена на 30 днів і за необхідності гудок можна відключити. Мова повідомлення – українська.

Щоб встановити інфо-гудок замість сигналів виклику, потрібно відправити SMS c кодом 19 на номер 700 . Щоб той, хто телефонує, встиг прослухати інформацію до кінця, потрібно відповідати на виклик через 10 секунд – така тривалість інформаційного повідомлення.

Vodafone також безкоштовно надає своїм клієнтам передплати на час карантину безлімітний доступ до соціальних мереж (Facebook, LinkedIn, Twitter, Pinterest) і месенджерів (текстові та графічні повідомлення в Viber, Telegram, WhatsApp, Skype та Snapchat). Щоб скористатися доступом до послуги Online PASS, потрібно набрати комбінацію *316*1# . Послуга для безлімітного спілкування в соціальних мережах буде діяти протягом 28 днів з моменту підключення, після чого буде відключена. Перевірити статус послуги Online PASS можна за допомогою USSD-команди *316*2# . Послуга Online PASS доступна для підключення клієнтам передплачених тарифних лінійок Vodafone Family, Vodafone RED Extra, Vodafone RED, Vodafone RED 2015 року, тарифів Vodafone Light + та Vodafone ZAHID. У тарифах Vodafone SuperNet Start/Pro/Unlim і Joice послуга Online PASS вже включена в пакет послуг відповідно до умов тарифу і не вимагає підключення. Детальніше про послугу – на сайті.