loading

Please enter your contact details, we will call you

Your request has been sent successfully

Your contact details

Name:
Phone:

Need help?

We have collected for you the answers to all relevant questions in the "Support" section.

Go to the "Support" section

«Залишайтесь вдома» замість сигналів виклику – Vodafone пропонує встановити спеціальний інфо-GOOD'OK

4Gr

Vodafone предлагает установить специальный инфо-GOOD'OK «Залишайтесь вдома»

Vodafone пропонує своїм клієнтам простий спосіб подбати про своїх друзів та партнерів і встановити замість сигналів виклику спеціальне повідомлення на час карантину.

Якщо у клієнта Vodafone буде встановлений спеціальний GOOD'OK, всі, хто зателефонує на його номер, почують інформацію: «Будь ласка, за можливості залишайтеся вдома, мийте руки та обмежте суспільне життя. У випадку поганого самопочуття – обов'язково зверніться до лікаря. Vodafone бажає вам завжди залишатися в безпеці і бути здоровими».

Спеціальний GOOD'OK можна встановити за символічну вартість – 1 копійку. Мова повідомлення – українська.

Щоб встановити інфо-гудок замість сигналів виклику, потрібно відправити SMS із кодом 19 на номер 700 . Послуга буде підключена на 30 днів і після закінчення терміну продовжена автоматично. При необхідності послугу можна відключити.

«Ми хочемо допомогти людям з активною соціальною позицією бути причетними до збереження здоров'я оточуючих. Іноді такі прості речі, як голосове повідомлення-нагадування, можуть стати проявом турботи і допомогти сфокусувати увагу на дотриманні необхідних заходів», – коментує начальник департаменту розвитку продуктів і мереж, Євген Донде.

Щоб той, хто телефонує, встиг прослухати інформацію до кінця, варто відповідати на виклик через 10 секунд – саме такою є тривалість інформаційного повідомлення.

Vodafone також безкоштовно надає своїм клієнтам передплати на час карантину безлімітний доступ до соціальних мереж (Facebook, LinkedIn, Twitter, Pinterest) і месенджерів (текстові та графічні повідомлення в Viber, Telegram, WhatsApp, Skype та Snapchat). Щоб скористатися доступом до послуги Online PASS, потрібно набрати комбінацію *316*1# . Послуга для безлімітного спілкування в соціальних мережах буде діяти протягом 28 днів з моменту підключення, після чого буде відключена. Перевірити статус послуги Online PASS можна за допомогою USSD-команди *316*2# . Послуга Online PASS доступна для підключення клієнтам передплачених тарифних лінійок Vodafone Family, Vodafone RED Extra, Vodafone RED, Vodafone RED 2015 року, тарифів Vodafone Light + та Vodafone ZAHID. У тарифах Vodafone SuperNet Start/Pro/Unlim і Joice послуга Online PASS вже включена в пакет послуг відповідно до умов тарифу і не вимагає підключення. Детальніше про послугу – на сайте.