Please enter your contact details, we will call you

Your request has been sent successfully

Your contact details

Name:
Phone:

Need help?

We have collected for you the answers to all relevant questions in the "Support" section.

Go to the "Support" section

Please select the form of service and provide the necessary data needed to identify and expedite the resolution of the issue

Your request has been sent successfully

Need help?

We have collected for you the answers to all relevant questions in the "Support" section.

Go to the "Support" section

Вкажіть, будь ласка, необхідні дані, які потрібні для проведення ідентифікації та пришвидшення вирішення питання

Your request has been sent successfully

Need help?

We have collected for you the answers to all relevant questions in the "Support" section.

Go to the "Support" section

Вболівальники Шахтаря видали рекорд трафіку «на-гора»

Вболівальники Шахтаря видали рекорд трафіку «на-гора»

Під час матчу Шахтар (Донецьк) – Манчестер Сіті клієнти Vodafone віддавали перевагу 4G і встановили рекорд трафіку.

19 вересня в локації проведення матчу Шахтар (Донецьк) – Манчестер Сіті – у фан-зоні навколо стадіону та на ОСК «Металіст» – в українській мережі Vodafone клієнти використали понад 1,4 ТБ мобільного Інтернету, що дорівнює приблизно 7 добам безперервного перегляду YouTube.

Інтернет-трафік в 4G-мережі, прокачаний абонентами в локації ОСК «Металіст» у день матчу, перевищив трафік мережі 3G: близько 70% всього інтернет-трафіку було згенеровано в LTE, близько 30% всього обсягу Інтернету довелося на 3G-мережу.

Пікове навантаження на стадіоні припало на час перед початком матчу, з 21.00 до 22.00. У цей день зафіксовано рекорд Харкова із завантаження даних в мережі – за час матчу індор-система ОСК «Металіст» прокачала більше 400 ГБ трафіку.

Рекордна навантаження не позначилася на роботі мережі – в місці проведення матчу інженери компанії розширили ємність мережі та оптимізували роботу стільників і налаштували параметри мережі для роботи в режимі масових заходів. Завдяки цьому клієнти компанії змогли ділитися враженнями від матчу й атмосферою у фан-зоні в режимі онлайн.