Please enter your contact details, we will call you

Your request has been sent successfully

Your contact details

Name:
Phone:

Need help?

We have collected for you the answers to all relevant questions in the "Support" section.

Go to the "Support" section

Please select the form of service and provide the necessary data needed to identify and expedite the resolution of the issue

Your request has been sent successfully

Need help?

We have collected for you the answers to all relevant questions in the "Support" section.

Go to the "Support" section

Вкажіть, будь ласка, необхідні дані, які потрібні для проведення ідентифікації та пришвидшення вирішення питання

Your request has been sent successfully

Need help?

We have collected for you the answers to all relevant questions in the "Support" section.

Go to the "Support" section

Feel the speed: Vodafone has announced a competition for creators

Vodafone Україна проводить конкурс для художників, дизайнерів, фотографів та інших креаторів. Роботи будуть оцінювати топові представники креативної галузі, а троє переможців отримають грант на навчання.

Мета конкурсу – візуалізувати швидкість мобільного інтернету Vodafone. Швидкість — це абстрактна річ, яку неможливо побачити, до якої неможливо доторкнутися. Люди можуть її лише відчути, коли спілкуються у відеочатах чи месенджерах, завантажують додатки, слухають музику з улюблених плейлистів та дивляться кіно онлайн.

Ці абстрактні відчуття художники здатні перетворити на зображення. Vodafone створює цей проєкт, щоб продемонструвати силу людського духу. Адже технології створюють люди для людей. Саме так Vodafone запустив швидкісний мобільний інтернет. Тепер разом з діджитал-креаторами компанія планує наочно показати, як це працює – що таке швидкість у її візуальному прояві.

Обмежень у форматі немає: можна створювати колажі, малювати ілюстрації, картини чи графіті, робити фотографії. Головне — передати відчуття швидкості так, щоб це вразило журі та аудиторію.

До речі, про журі. Роботи митців оцінюватимуть:

▪ засновник 5.films та Format bureau Кирило Сулига;

▪ креативний директор Think McCann Євгеній Камінський;

▪ засновник та креативний директор ISD Group Віктор Шкурба;

▪ former group head Arriba Стаська Падалка;

▪ старший бренд-менеджер Vodafone Україна Ігор Петров.

Конкурс триватиме у декілька етапів:

До 13.12 — прийом робіт;

14.12-17.12 — журі та аудиторія оцінюють роботи;

22.12 — оголошення переможців.

Щоб взяти участь у конкурсі, потрібно заповнити анкету та надіслати свою роботу на пошту konkurs@vodafone.ua . Обов’язково вкажіть у заявці:

ПІБ;

Контактну інформацію: номер телефона, посилання на соцмережі;

Опис роботи: про що вона, що символізує, яку ідею вона зображає;

Саму роботу — вкладеним файлом або посиланням. Важливо: робота має бути не менше ніж 1000 х1000 пікселей, у форматах Psd, Ai, Jpg, Png або МР4.

Усі роботи, що пройшли конкурсний відбір, з’являться на сторінці Vodafone Україна в Instagram.

Судді оберуть переможця, що отримає головний приз — 30 000 грн на навчання у КАМА. Друге та третє місце визначать за кількістю лайків під роботою на сторінці Vodafone Україна. Обидва переможці отримають 20 000 грн.

Детальні умови конкурсу: https://bit.ly/3p95PN5