Please enter your contact details, we will call you

Your request has been sent successfully

Your contact details

Name:
Phone:

Need help?

We have collected for you the answers to all relevant questions in the "Support" section.

Go to the "Support" section

Please select the form of service and provide the necessary data needed to identify and expedite the resolution of the issue

Your request has been sent successfully

Need help?

We have collected for you the answers to all relevant questions in the "Support" section.

Go to the "Support" section

Вкажіть, будь ласка, необхідні дані, які потрібні для проведення ідентифікації та пришвидшення вирішення питання

Your request has been sent successfully

Need help?

We have collected for you the answers to all relevant questions in the "Support" section.

Go to the "Support" section

Vodafone Launches Short Number for Suicide Prevention and Mental Health Hotline

Vodafone Україна виступив партнером проекту Lifeline Ukraine та відкрив для своїх абонентів короткий номер 7333 для дзвінків на гарячу лінію з питань профілактики самогубств та підтримки психічного здоров’я.

Гаряча лінія розрахована, в першу чергу, на ветеранів та членів їх родин, але психологічну допомогу може отримати кожен абонент Vodafone, хто цього потребує, за коротким номером 7333. Дзвінок безкоштовний.

Lifeline Ukraine – це національна професійна лінія з питань профілактики самогубств та підтримки психічного здоров’я. Кожному, кого переслідують депресія або думки про самогубство, кому нема з ким цим поділитись лінія пропонує першу емоційну допомогу.

Професійні спеціалісти гарячої лінії надають психоемоційну підтримку як при телефонному зверненні, так і при запиті у чаті на сайті Lifeline Ukraine, на сторінці Facebook та у Telegram каналі. Гаряча лінія працює 24 години на день, 7 днів на тиждень.

«Vodafone Україна був першим оператором, який приєднався до цієї важливої ініціативи партнерів. Ми підтримуємо Lifeline Ukraine та прагнемо, щоб завдяки технологіям зв’язку кожен наш абонент міг отримати необхідну допомогу, як медичну, так і психоемоційну», - відзначила Вікторія Рубан, начальник відділу зв’язків з громадськістю Vodafone Україна.

 Лінія працює з серпня 2019 року. Станом на сьогодні, вона отримала більше 9 000 звернень та надала 6 000 годин консультацій.