Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Ваш запит успішно відправлено

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Оберіть, будь ласка, форму обслуговування та вкажіть необхідні дані, які потрібні для проведення ідентифікації та пришвидшення вирішення питання

Ваш запит успішно відправлено

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Вкажіть, будь ласка, необхідні дані, які потрібні для проведення ідентифікації та пришвидшення вирішення питання

Ваш запит успішно відправлено

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"
«Абонент на зв’язку» – Vodafone повідомить про появу в мережі абонента, з яким втрачено зв’язок

«Абонент на зв’язку» – Vodafone повідомить про появу в мережі абонента, з яким втрачено зв’язок

Клієнти Vodafone мають змогу переконатися, що рідні та близькі знову на зв’язку і точно отримали надіслані повідомлення. Безкоштовна функція від Vodafone «Абонент на зв’язку» дозволяє дізнатися, чи адресат отримав повідомлення і чи є у нього зв’язок.

Щоб не пропустити момент, коли близька людина знов буде в мережі, потрібно поставити знак оклику і пробіл перед текстом SMS: «![пробіл]Текст вашого повідомлення». Абонент отримає текст в звичайному форматі, без знаку оклику. Коли адресат отримає повідомлення, відправник одразу дізнається про це в отриманому SMS з текстом «Повідомлення успішно доставлено. Абонент на зв’язку».

Якщо повідомлення не отримано впродовж 72 годин після відправки, відправнику прийде таке повідомлення: «SMS не доставлено. Немає зв’язку з абонентом або помилка в номері».

Функція безкоштовна і доступна для всіх клієнтів Vodafone Україна. Відправляти SMS можна на номери всіх операторів України. Вартість відправки SMS – згідно з умовами тарифного плану.

Для того, щоб скористатись функцією «Абонент на зв'язку» потрібно пересвідчитись, що функція «Отримувати звіт про доставку» відключена у налаштуваннях телефону в розділі «Повідомлення». Детальні інструкції, як зрозуміти, що «Абонент на зв’язку», за посиланням.