loading

Актуальна інформація про бізнес Vodafone в умовах пандемії COVID-19

Актуальна інформація про бізнес Vodafone в умовах пандемії COVID-19

Компанія Vodafone Україна продемонструвала готовність до зміни економічної ситуації, прийнявши ефективні заходи для збереження динаміки і прибутковості бізнесу.

Незважаючи на введення в Україні карантину з 12 березня, Vodafone зберегла безперервність свого бізнесу, продовживши виконувати зобов'язання перед своїми клієнтами, партнерами, постачальниками і інвесторами.

Окрім забезпечення повної працездатності своєї інфраструктури і надання сервісів, Vodafone в період карантину продовжує інвестувати в розширення ємності мережі та нове будівництво 4G, адже попит на послуги, зокрема на швидкісний інтернет-доступ, збільшився. На сьогодні проведено роботи із збільшення пропускної здатності практично в усіх регіонах України.

Це вдалося зробити завдяки високій стійкості бізнесу Vodafone Україна і рівню цифровізації бізнес-процесів, що надало компанії можливість швидко перебудуватися під впливом зовнішніх обставин. Vodafone Україна вдало пройшла через адаптацію, зберегла робочі місця, збудувавши свої процеси таким чином, щоб зберігати доходи, навіть незважаючи на те, що частину магазинів довелося закрити. Вжиті заходи дозволили підтримувати доходи в стійкому нормальному діапазоні, забезпечивши високий рівень обслуговування боргу.

«Vodafone Україна підтверджує стратегію активного управління боргом. У відповідності зі своїми цілями компанія розглядатиме можливості управління борговим портфелем в залежності від відповідного часу і ринкових умов. Стратегія управління боргом компанії поширюється на всі закриті і відкриті боргові інструменти і включає, зокрема, операції на відкритому ринку і тендери. Компанія як і раніше прихильна до підтримки стабільного стану своєї ліквідності та сталого управління своїми борговими зобов'язаннями», – зазначила СЕО Vodafone Україна Ольга Устинова.

Компанія гарантує клієнтам безперервне надання послуг. Устаткування Vodafone підтримує віддалене управління і моніторинг, не вимагаючи фізичної присутності інженерів. Цифрові контакт-центри забезпечують високий рівень обслуговування абонентів в режимі 24/7. У компанії не очікується значних затримок замовлень з боку постачальників, у неї достатньо запасу міцності для підтримки бізнесу протягом карантину. У разі затягування кризи компанія готова переглянути свої витрати, закладені в бюджет на цей рік.

У період кризи компанія швидко змістила акценти в просуванні товарів і послуг в сторону найбільш затребуваних з них під час карантину.

Вона також доклала всіх зусиль, щоб допомогти країні впоратися з епідемією. Загальна сума фінансової допомоги Україні з боку Vodafone Україна і компанії-акціонера Neqsol Holding склала 33 млн грн.

Компанія підтримує українців, які залишаються вдома на карантині, надаючи їм безкоштовний доступ до пізнавально-розважальних сервісів: Vodafone Press, Vodafone Music, Bookmate, BeFit, безкоштовно транслює шкільні уроки через сервіс Vodafone TV. Під час карантину абоненти Vodafone можуть безкоштовно підключити послугу Online Pass, щоб безлімітно спілкуватися в популярних соціальних мережах і месенджерах. Vodafone нараховує додаткові обсяги інтернету і хвилин для дзвінків медичним працівникам, а також українцям, які опинилися в складній ситуації, в т.ч. в роумінгу.

Компанія також забезпечує постійну інформаційну підтримку громадян з критично важливих питань, пов'язаних з заходами держави щодо протидії COVID-19.