Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Ваш запит успішно відправлено

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Оберіть, будь ласка, форму обслуговування та вкажіть необхідні дані, які потрібні для проведення ідентифікації та пришвидшення вирішення питання

Ваш запит успішно відправлено

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Вкажіть, будь ласка, необхідні дані, які потрібні для проведення ідентифікації та пришвидшення вирішення питання

Ваш запит успішно відправлено

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Чим насправді відрізняються власники iPhone та Android-смартфонів

4Gr

Чим насправді відрізняються власники iPhone та Android-смартфонів

Аналітика Vodafone Retail & Vodafone Big Data Team

Аналітики Vodafone знайшли характерні особливості та розбіжності поведінки столичних власників топових iOS- та Android-смартфонів. Аналізували звички і вподобання користувачів Apple iPhone 11 Pro Max, 11 Pro та 11, Apple iPhone XR , XS та XS Max і порівняли їх зі звичками користувачів Samsung Galaxy Note 10 та 10 Plus, Samsung Galaxy S10, S10e та S10 Plus, Huawei P30 та P30 Pro, а також Xiaomi Mi 9T Pro.

Довше vs інтенсивніше
Користувачі найдорожчих смартфонів на базі Android використовують 148 МБ на день. Їхні візаві на iPhone завантажують у середньому 300 МБ щодня. Вдвічі більше – 1:0 – на користь яблучників.

Водночас, яблучники менше часу на місяць проводять у популярних додатках, ніж адепти Android – на 6 днів менше в Instagram, на 5 днів менше у Facebook, майже на 3 дні менше слухають музику онлайн і дивляться відео на YouTube. Як вони при цьому встигають витрачати вдвічі більше трафіку – залишається загадкою. За гіпотезою аналітиків Vodafone, користувачі iPhone віддають перевагу більш важкому відеоконтенту, навіть під час спілкування в месенджерах та соціальних мережах, а також витрачають багато трафіку на перегляд відео на інших ресурсах. Будемо вважати це перемогою власників Android-смартфонів – 0:1.

big-data

Де їх знайти
Якщо ви хочете познайомитися з власниками iPhone, краще шукати їх у кінотеатрах мережі Multiplex. Натомість столичні власники Android-смартфонів більше люблять Планету Кіно. У цілому кіно більше люблять користувачі iOS-смартфонів – майже вдвічі більше з них користуються послугами кінотеатрів. Невелика перевага iOS над Android і серед відвідувачів ТРЦ – 59,7% проти 44,1%. Тут уподобання співпадають – обидві категорії користувачів найбільше люблять проводити час в ТРЦ «Ocean Plaza» і ТРЦ «Гулівер». Чи вважати це перемогою – вирішуйте самі.

Хто більше подорожує
Data-аналітики Vodafone не тільки знають, «що ви зробили минулого літа», точніше, які країни відвідали. Вони можуть передбачити, коли ви заплануєте наступну подорож. У виборі країн для подорожей смаки прибічників iOS- та Android-смартфонів також трохи різняться. Обидві категорії найчастіше відвідували Туреччину, Польщу та Італію, а от далі їхні шляхи розійшлись. Користувачі iPhone також активно подорожували до Іспанії та Німеччини, а власники смартфонів на базі Android їздили в Росію та Угорщину.
Цього літа за кордон виїжджали більше власників топових моделей на базі iOS, ніж Android: 46% проти 38%. Також вони швидше за все знов опиняться за кордоном у найближчі два місяці: 41% проти 25%. Знов 1:0 на користь iOS.

4Gr

 

В метро чи за кермом
Нічия для тих, хто за кермом або на метро. Половина користувачів як iOS, так і Android пересуваються містом на автомобілі, решта обирають інші види мобільності. 1:1.

Секрети домашніх тварин
Ви могли утриматись і не запостити фото свого котика – хоча, навряд чи таке можливо – та аналітики Vodafone все одно знайшли вас, орієнтуючись на поведінку в інтернеті, ваші пересування містом та ще з десяток секретних параметрів. Серед користувачів останніх моделей iPhone – котолюбів та поціновувачів інших домашніх улюбленців в Києві виявилось 11,6%, в той час як лише 8.2% киян вже завели собі не тільки топовий смартфон на базі Android, але й домашнього улюбленця. Тут теж 1:0 на користь прихильників iPhone.
Загальний рахунок 5:3. Продовжуємо спостереження.