Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Ваш запит успішно відправлено

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Оберіть, будь ласка, форму обслуговування та вкажіть необхідні дані, які потрібні для проведення ідентифікації та пришвидшення вирішення питання

Ваш запит успішно відправлено

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Вкажіть, будь ласка, необхідні дані, які потрібні для проведення ідентифікації та пришвидшення вирішення питання

Ваш запит успішно відправлено

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Atlas Weekend 2019 vs 2018 – як збільшився трафік

Цього вівторка в Києві стартувала одна з наймасштабніших музичних подій року – Atlas Weekend. На території Національного комплексу «Експоцентр України» (ВДНГ), де проходить фестиваль, традиційно спостерігається велике скупчення музикантів і меломанів.

Поціновувачі музики виявились також фанатами швидкісного мобільного інтернету. За перші два дні фестивалю вони використали більше 4 ТБ трафіку. Порівняно з минулим роком відвідувачі фестивалю вдвічі інтенсивніше користуються мобільним інтернетом. Це відповідає загальним тенденціям зростання – середнє споживання мобільного інтернету за рік збільшилось вдвічі. А от обсяг 4G-трафіку на фестивалі за рік збільшився в 3,4 рази. 80% усього переданого трафіку припадає на 4G-мережу.

З огляду на стрімке збільшення навантаження на мережу протягом днів фестивалю, а також прогнози щорічного зростання трафіку, Vodafone провів низку заходів для того, щоб забезпечити стабільну роботу мобільного інтернету і голосових послуг для учасників заходу. Інженери компанії розширили ємність мережі в цьому районі, модернізували та оптимізували роботу всіх прилеглих стільників, змінивши параметри мережі для роботи в режимі масових заходів. Більш того, фахівці компанії задіяли пересувні базові станції. Отже клієнти Vodafone, які беруть участь у музичному фестивалі, можуть ділитися своїми емоціями від виступів музикантів в соціальних мережах, знаходити один одного серед тисяч гостей заходу і не витрачати час на пошуки зв'язку.

Готовність до 4G клієнти компанії можуть самостійно і безкоштовно перевірити за допомогою єдиного USSD-запиту - потрібно просто набрати *222# і натиснути кнопку виклику. У відповідь оператор відправить SMS з результатом перевірки смартфона і SIM-карти.