Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Ваш запит успішно відправлено

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Оберіть, будь ласка, форму обслуговування та вкажіть необхідні дані, які потрібні для проведення ідентифікації та пришвидшення вирішення питання

Ваш запит успішно відправлено

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Вкажіть, будь ласка, необхідні дані, які потрібні для проведення ідентифікації та пришвидшення вирішення питання

Ваш запит успішно відправлено

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Vodafone забезпечив безкоштовний доступ до важливих медичних й урядових інформаційних ресурсів

Vodafone забезпечив безкоштовний доступ до важливих медичних й урядових інформаційних ресурсів

Vodafone надає усім своїм клієнтам в Україні на час карантину безкоштовний доступ до важливих інформаційних ресурсів:

  • Центр громадського здоров’я – https://www.phc.org.ua/
  • Міністерство закордонних справ України – https://mfa.gov.ua/
  • Міністерство охорони здоров’я України – moz.gov.ua
  • Вебресурс «ДРУГ» Міністерства закордонних справ України (добровільна реєстрація українських громадян за кордоном) – friend.mfa.gov.ua
  • Інформаційний портал про коронавірус в Україні – https://covid19.com.ua
  • ВООЗ – https://www.who.int/

Клієнти Vodafone у роумінгу зможуть безкоштовно заходити на сторінки:

  • Вебресурс «ДРУГ» Міністерства закордонних справ України (добровільна реєстрація українських громадян за кордоном) – friend.mfa.gov.ua
  • Міністерство закордонних справ України – https://mfa.gov.ua/

Ці ресурси будуть доступні навіть за відсутності грошей на рахунку, так само, як доступ до сайту Vodafone.ua та сервісу самообслуговування My Vodafone.

Компанія нарахувала по 100 грн на рахунки своїх клієнтів передплаченої форми обслуговування, які перебували за кордоном на час оголошення про закриття кордонів України, щоб дати можливість залишатися на зв'язку до прибуття в Україну – не тільки з урядовими органами, а й зі своїми близькими, що залишилися вдома, а також вчасно отримувати актуальну життєво важливу інформацію.

З 13 березня на час карантину Vodafone надав своїм клієнтам в Україні безкоштовний безлімітний доступ до популярних мессенджерам і соціальним мережам Online Pass – щоб підтримати можливість залишатися на зв'язку, не дивлячись на введені обмеження.

Щоб скористатися доступом до послуги Online Pass, потрібно набрати комбінацію *316*1# . Послуга для безлімітного спілкування в соціальних мережах буде діяти протягом 28 днів з моменту підключення, після чого буде відключена. Перевірити статус послуги Online Pass можна за допомогою USSD-команди *316*2# .

Послуга Online Pass доступна для підключення клієнтам передплачених тарифних лінійок Vodafone Family, Vodafone RED Extra, Vodafone RED, Vodafone RED 2015 року, тарифів Vodafone Light + та Vodafone ZAHID. У тарифах Vodafone SuperNet Start / Pro / Unlim і Joice послуга Online Pass вже включена в пакет послуг відповідно до умов тарифу і не вимагає підключення. Детальніше про послугу – на сайті.