На жаль, ми не знайшли
Спробуйте змінити пошуковий запит або оберіть область чи населений пункт зі списку
Увага! Акцию зупинено!
«Крім нашого першочергового завдання щодо забезпечення клієнтів безперебійним зв'язком, ми намагаємося робити все, що можемо, в цей непростий час. Ми допомагаємо налагодити віддалену роботу за допомогою доступних телеком-технологій для того, щоб якомога більше людей могли дотримуватися правил карантину і не втратити роботу або бізнес. Ми закуповуємо апарати ШВЛ для лікарень, допомагаємо державі інформувати людей і аналізувати ситуацію для запобігання поширенню вірусу, відстежуємо ідеї і медичні наукові розробки і готові підтримати ті з них, які можуть допомогти в боротьбі з епідемією. Сьогоднішній наш крок – безкоштовні хвилини і гігабайти для медиків», – зазначає Ольга Устинова, генеральний директор Vodafone Україна.
Пропозиція Vodafone діє для клієнтів передплаченого сервісу і контрактної форми обслуговування. Для того, щоб ним скористатися, необхідно відправити SMS на номер 7777 або заповнити заявку на http://likar.vodafone.ua. Безкоштовні хвилини, гігабайти і доступ до соціальних мереж та месенджерів будуть призначені протягом п'яти днів після верифікації номера Національною службою здоров'я України (НСЗУ). Використовувати їх можна буде протягом 30 днів з моменту призначення. Про призначення послуг кожен абонент отримає SMS-повідомлення.
Якщо номер телефону на даний момент не внесений до електронної бази системи охорони здоров'я, абонент отримає відповідне SMS-повідомлення. В такому випадку лікарю знадобиться внести номер телефону в своєму електронному кабінеті медичної інформаційної системи або зареєструватися, звернувшись в кадрову службу свого медичного закладу. Потім необхідно буде повторно відправити запит на активацію 10 ГБ мобільного інтернету і 1000 хвилин для дзвінків.