Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Ваш запит успішно відправлено

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Оберіть, будь ласка, форму обслуговування та вкажіть необхідні дані, які потрібні для проведення ідентифікації та пришвидшення вирішення питання

Ваш запит успішно відправлено

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Вкажіть, будь ласка, необхідні дані, які потрібні для проведення ідентифікації та пришвидшення вирішення питання

Ваш запит успішно відправлено

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Бізнес клієнти Vodafone назвали ТОП 5 рішень для малого й середнього бізнесу - дослідження

Бізнес клієнти Vodafone назвали ТОП 5 рішень для малого й середнього бізнесу - дослідження

Vodafone провів дослідження серед своїх бізнес-клієнтів і склав рейтинг найбільш актуальних рішень для малого та середнього бізнесу. До вибірки потрапили 43 тисячі компаній з категорії малого та середнього бізнесу.

Отримані відповіді показали високу зацікавленість клієнтів у певних рішеннях. Топ-5 телеком-рішень для малого та середнього бізнесу виглядають так:

  1. Mobile ID
  2. Навігатор
  3. BigData
  4. Бізнес-розсилки
  5. Office 365

В опитуванні не враховувалися класичні телеком-послуги: голосового зв'язку та передачі даних.

«Дослідження проводилося під час першої фази карантину і це отримало своє відображення у відповідях наших клієнтів. Бізнес активно шукав і зараз продовжує використовувати рішення для організації віддаленої роботи та налагодження електронного документообігу. Тому не дивно, що технологія Mobile ID виявилася лідером із зацікавленості з боку наших клієнтів. По-перше, коли підприємець має можливість у два кліки на смартфоні підписувати документи і контролювати бізнес-процеси, це зручно. По-друге, сплеск кібершахрайства під час карантину привів до того, що люди стали більше уваги приділяти питанням безпеки своїх даних і вибирати рішення, які гарантують їх захист та збереження», – зазначив Микола Тракнов, начальник департаменту цифрових рішень і платформ Vodafone Україна.