На жаль, ми не знайшли
Спробуйте змінити пошуковий запит або оберіть область чи населений пункт зі списку
Оновлений застосунок My Vodafone зібрав зручні інструменти для допомоги ЗСУ та інформацію про корисні послуги на час війни
Vodafone випустив оновлення застосунку для самообслуговування My Vodafone. В ньому з’явився новий розділ «Допомога ЗСУ та населенню», у якому зібрана необхідна інформація про можливості допомогти армії та українцям. Новий розділ «Допомога ЗСУ та населенню» знаходиться на головній сторінці застосунку.
Користувачі можуть підтримати Збройні Сили України, пересилаючи кошти з додатку на спецрахунок Національного банку або на рахунок фонду «Повернись живим». Також у застосунку можна допомогти постраждалим від російської агресії, пересилаючи кошти на гуманітарний рахунок Міністерства Соціальної Політики України. Списання коштів здійснюється з банківської карти.
Потрапити в розділ можна просто с головної сторінки, де з’явилась відповідно кнопка.
Ще один оновлений розділ – «Інформація для абонентів» – зібрав інформацію про послуги Vodafone, які можуть стати в нагоді на час воєнних дій: національний роумінг, безкоштовні трансляціі на Vodafone TV, спеціальні умови міжнародного роумінгу та інші. Для інформаційної підтримки клієнтів у рубриці «Корисна інформація під час війни» є добірка корисних посилань з офіційними та перевіреними джерелами інформації: акаунти перших осіб держави, офіційні канали новин ЗСУ, популярні волонтерські спілки, допомога переселенцям, пошук зниклих, тощо.
Як і раніше, у застосунку My Vodafone завжди під рукою актуальна інформація: стан рахунку, обсяг використаного трафіку, залишки пакетних хвилин і повідомлень відображаються у вигляді інфографіки в основному вікні. Також застосунок дозволить дізнатися про кількість накопичених бонусів та обміняти їх на вигідні пропозиції. My Vodafone дозволяє поповнити рахунок, подивитися, де знаходиться найближчий центр обслуговування, завантажити програми, дізнатися про нові послуги від Vodafone та інше. Застосунок також дає можливість в режимі онлайн отримати відповіді на популярні питання, з якими клієнти звертаються до контакт-центру. Завантажити My Vodafone можна в Play Market та App Store, також доступна WEB версія, яка не поступається застосунку можливостями.