На жаль, ми не знайшли
Спробуйте змінити пошуковий запит або оберіть область чи населений пункт зі списку
За результатами щорічної церемонії нагородження Effie Awards Ukraine, Vodafone Україна зібрав премії відразу в трьох номінаціях із кейсом запуску молодіжного тарифу Joice, що пропонує безлімітний трафік для топових мультимедійних майданчиків і сервісів.
Joice від Vodafone змінив правила гри і влаштував найяскравіше і актуальне «віслово» у смартфонах підлітків. До речі, слово «віслово» стало не тільки ключовим словом рекламної кампанії, але й стало одним з найпопулярніших нових слів в Україні – воно увійшло в топ-5 запитів Google в 2019 році. За 3 місяці кампанії Joice перетворив Vodafone на топового молодіжного мобільного оператора – згідно з дослідженнями, Vodafone став лідером за сприйняттям «оператор для молоді».
Тариф, запущений у червні 2019 року, стартував із передзамовлення, і тільки через місяць з'явився на полицях магазинів. Joice пропонує безлімітний трафік для топових мультимедійних майданчиків і сервісів:
У щомісячний пакет послуг також включені 6 ГБ швидкісного інтернету, яких вистачить на інші сервіси, що не включені в безліміт. Тариф орієнтований на інтернет-користувачів, разом з тим включає і великий пакет хвилин для розмов: 600 хвилин для дзвінків на всі мережі по Україні та в Польщу. Вартість тарифу – 100 грн/місяць.
Effie Awards – найпрестижніша нагорода у світі в галузі маркетингових комунікацій, яка вручається за головне досягнення у сфері – ефективність. Заснована в Нью-Йорку в 1968 році, перемога на конкурсі стала глобальним символом успіху в індустрії. Effie Awards Ukraine – щорічна найавторитетніша нагорода в галузі маркетингових комунікацій в Україні. Це національна премія Effie Worldwide, яка проходить в Україні вже 14 років. Цього року в конкурсі взяло участь понад 366 заявок з 52 різних сфер. З них 144 пройшли в фінал. Кейси оцінюють 200 членів журі – фахівці рекламної і комунікаційної галузі.