Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Ваш запит успішно відправлено

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Оберіть, будь ласка, форму обслуговування та вкажіть необхідні дані, які потрібні для проведення ідентифікації та пришвидшення вирішення питання

Ваш запит успішно відправлено

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Вкажіть, будь ласка, необхідні дані, які потрібні для проведення ідентифікації та пришвидшення вирішення питання

Ваш запит успішно відправлено

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Три Effie за один Joice – Vodafone зібрав основні нагороди Effie

4Gr

Три Effie за один Joice – Vodafone зібрав основні нагороди Effie Awards

За результатами щорічної церемонії нагородження Effie Awards Ukraine, Vodafone Україна зібрав премії відразу в трьох номінаціях із кейсом запуску молодіжного тарифу Joice, що пропонує безлімітний трафік для топових мультимедійних майданчиків і сервісів.

  1. Золото у номінації «Зірки в рекламі» – – за кампанію Joice із залученням дуету «Время и стекло».
  2. Срібло в номінації «Запуск продукту/послуги» – за кампанію Joice, що завоювала нових споживачів діджитал-контенту – підлітків, на яких не діє класична комунікація масмаркет-бренду.
  3. Бронза та єдина нагорода в номінації «Телекомунікаційні послуги» – успішна кампанія на підтримку тарифу Joice, що допомогла привести нових якісних інтернет-користувачів у базу Vodafone, збільшуючи прибутковість компанії.
  4. За підсумком конкурсу департамент бренду і комунікацій Vodafone Україна був визнаний Best Marketing Team 2019 у телекомунікаційній сфері..

Joice від Vodafone змінив правила гри і влаштував найяскравіше і актуальне «віслово» у смартфонах підлітків. До речі, слово «віслово» стало не тільки ключовим словом рекламної кампанії, але й стало одним з найпопулярніших нових слів в Україні – воно увійшло в топ-5 запитів Google в 2019 році. За 3 місяці кампанії Joice перетворив Vodafone на топового молодіжного мобільного оператора – згідно з дослідженнями, Vodafone став лідером за сприйняттям «оператор для молоді».

big-data

Тариф, запущений у червні 2019 року, стартував із передзамовлення, і тільки через місяць з'явився на полицях магазинів. Joice пропонує безлімітний трафік для топових мультимедійних майданчиків і сервісів:

  • Відео: YouTube, Netflix, Vodafone TV, MEGOGO;
  • Музика та книги: Apple Music, Tik Tok, YouTube Music, Vodafone Music, Vodafone Bools, SoundCloud, Shazam, Deezer;
  • Ігри та магазини додатків: Twitch, AppStore, Google Play, Steam;
  • Cоцмережі та месенджери: Instagram, Facebook, twitter, Telegram, Viber, Snapchat, Skype.

У щомісячний пакет послуг також включені 6 ГБ швидкісного інтернету, яких вистачить на інші сервіси, що не включені в безліміт. Тариф орієнтований на інтернет-користувачів, разом з тим включає і великий пакет хвилин для розмов: 600 хвилин для дзвінків на всі мережі по Україні та в Польщу. Вартість тарифу – 100 грн/місяць.

Effie Awards – найпрестижніша нагорода у світі в галузі маркетингових комунікацій, яка вручається за головне досягнення у сфері – ефективність. Заснована в Нью-Йорку в 1968 році, перемога на конкурсі стала глобальним символом успіху в індустрії. Effie Awards Ukraine – щорічна найавторитетніша нагорода в галузі маркетингових комунікацій в Україні. Це національна премія Effie Worldwide, яка проходить в Україні вже 14 років. Цього року в конкурсі взяло участь понад 366 заявок з 52 різних сфер. З них 144 пройшли в фінал. Кейси оцінюють 200 членів журі – фахівці рекламної і комунікаційної галузі.