Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Ваш запит успішно відправлено

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Оберіть, будь ласка, форму обслуговування та вкажіть необхідні дані, які потрібні для проведення ідентифікації та пришвидшення вирішення питання

Ваш запит успішно відправлено

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Вкажіть, будь ласка, необхідні дані, які потрібні для проведення ідентифікації та пришвидшення вирішення питання

Ваш запит успішно відправлено

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Vodafone у 2019 році: висока ефективність і зростання доходів

Vodafone у 2019 році: висока ефективність і зростання доходів

Vodafone поліпшив основні фінансові показники за результатами 2019 року. Дохід компанії в 2019 році збільшився в порівнянні з 2018 роком на 25% і склав 15,9 млрд грн.

Vodafone досяг значного зростання операційної ефективності в 2019 році: показник OIBDA збільшився на 21% в річному численні і досяг 8,3 млрд грн. Чистий прибуток компанії в 2019 році збільшився на 45% і склав 2,5 млрд грн.

Основною причиною збільшення доходів Vodafone стало збільшення числа користувачів data-тарифів і зростання споживання послуг передачі даних – в середньому за результатами року дата-клієнт Vodafone використовував 4,2 ГБ трафіку на місяць. В результаті дата-доходи компанії збільшилися на 52%. Зростання споживання стало можливим завдяки активному розширенню покриття мереж швидкісного інтернету. Сьогодні 4G-мережа Vodafone доступна 71% українців, 86% населення може користуватися 3G-покриттям.

Активне споживання стимулювали вигідні тарифи: лінійка тарифів Super Net з великим об'ємом інтернет-трафіку для клієнтів передплаченого зв'язку, а також молодіжний тариф Joice з безлімітним трафіком для топових мультимедійних майданчиків і сервісів. Вигідні дата-тарифи Vodafone залучили велику кількість нових інтернет-користувачів, що в сукупності з ростом дата-користування вплинуло на зростання ARPU. При цьому, тарифи Vodafone є одними з найдоступніших на ринку, про що свідчить найнижчий на ринку показник ARPU – 62,6 грн.

Також на зростання доходів вплинуло збільшення доходів від торговельної діяльності власної роздрібної мережі. На сьогоднішній день Vodafone Retail – один з найбільших ритейлерів у країні. Магазини Vodafone пропонують тільки сертифіковані товари: смартфони, різні гаджети, переносну електроніку, роутери, аксесуари. У магазинах також можна підключити будь-які послуги Vodafone і отримати кваліфіковану консультацію від експертів компанії.

«Висока ефективність компанії і стабільність бізнесу дали можливість нам рости вдвічі швидше, ніж ринок, а також на початку 2020 року здійснити успішний випуск єврооблігацій на зовнішньому фондовому ринку», – зазначає генеральний директор Vodafone Україна Ольга Устинова.

За результатами 2019 року абонентська база компанії залишається стабільною – 19,7 млн – з тенденцією до зростання, переважно в сегменті контрактних підключень.