Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Ваш запит успішно відправлено

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Оберіть, будь ласка, форму обслуговування та вкажіть необхідні дані, які потрібні для проведення ідентифікації та пришвидшення вирішення питання

Ваш запит успішно відправлено

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Вкажіть, будь ласка, необхідні дані, які потрібні для проведення ідентифікації та пришвидшення вирішення питання

Ваш запит успішно відправлено

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

В Україні відкривається перший магазин Vodafone

У цю суботу, 5 грудня 2015 року, в центрі Києва за адресою вул. Хрещатик, 15 відкриється перший магазин Vodafone.

«Ми відкриваємо магазин європейського рівня, який змінить уявлення про обслуговування клієнтів. Крім унікальної концепції магазину, яка дозволить нам стати «ближче до клієнта», величезна увага приділена людям. Ми провели масштабний конкурс і відібрали найкращих співробітників, які відповідають глобальним стандартам обслуговування Vodafone, щиро готові допомагати клієнтам, позитивно налаштовані й відкриті новому. Наші клієнти отримають такий же рівень сервісу, як клієнти Vodafone в Лондоні, Амстердамі чи Римі », – коментує Геннадій Гайдабура, директор з продажу та абонентського обслуговування Vodafone Україна.

Концепція магазину Vodafone розроблена з урахуванням зручності клієнта. Просте і зрозуміле зонування інтер'єру надає клієнту вільний доступ до інформації, гаджетам і спілкуванню з працівниками магазину, які готові допомогти з будь-яким питанням.

В основі концепції магазину Vodafone лежать вісім основних принципів:

  1. Відкритий фасад, завдяки чому магазин проглядається з вулиці як на долоні.
  2. Індивідуальна увага доброзичливого адміністратора (Greeter) кожному відвідувачу.
  3. У новому просторі клієнту буде зручно переміщатися по магазину, будь-які послуги й пристрої будуть на «відстані витягнутої руки».
  4. Безлімітний тест-драйв ТОП-10 флагманських пристроїв.
  5. Відвідувачі зможуть протестувати будь-який смартфон або планшет, причому без обмеження за часом.
  6. Комфортна зона сервісу й особистий контакт зі співробітником магазину.
  7. Зрозумілі інформаційні стенди та матеріали.
  8. Ергономічний конструктор-дизайн магазину дозволяє відтворити унікальний інтер'єр Vodafone в будь-якому приміщенні – для того, що щоб клієнтам магазину було зручно в будь-якому приміщенні, незалежно від його форми й розміру.

Для співробітників магазину розроблена дизайнерська форма в стилі смарт-кежуал: світла сорочка, жилетка, темно-сині джинси й червоні кеди.

Магазин працюватиме щодня з 10:00 до 20:00.

Vodafone продовжить відкриття брендових магазинів у 2016 р. До кінця наступного року буде відкрито 22 фірмових магазини та 400 дилерських точок продажів.