Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Ваш запит успішно відправлено

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Оберіть, будь ласка, форму обслуговування та вкажіть необхідні дані, які потрібні для проведення ідентифікації та пришвидшення вирішення питання

Ваш запит успішно відправлено

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Вкажіть, будь ласка, необхідні дані, які потрібні для проведення ідентифікації та пришвидшення вирішення питання

Ваш запит успішно відправлено

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Vodafone у 1 кварталі 2019 року: зростання доходів, трафіку та власного ритейлу

Vodafone у 1 кварталі 2019 року: зростання доходів, трафіку та власного ритейлу

Vodafone поліпшив основні фінансові показники за результатами 1 кварталу 2019 року. Дохід компанії за перші три місяці цього року збільшився у порівнянні з аналогічним періодом 2018 року на 19% і склав 3,5 млрд грн.

Vodafone досяг значного зростання операційної ефективності в 1 кварталі 2019 року: показник OIBDA збільшився на 19% в річному численні та досяг 1,8 млрд грн. Маржа OIBDA залишається на рівні 53%. Чистий прибуток компанії в 1 кварталі 2019 року зріс рік до року на 16% і склав 426 млн грн.

Основною причиною збільшення доходів Vodafone стало зростання кількості data-користувачів і споживання послуг передачі даних. 4G-клієнт Vodafone за результатами кварталу в середньому використовував 7,6 ГБ трафіку на місяць. Загальний обсяг інтернет трафіку в мережі Vodafone за рік збільшився вдвічі. Кількість клієнтів, які користуються інтернетом четвертого покоління зв'язку, за результатами 1 кваратлу склало 3,5 млн.

Також збільшилися доходи торгової діяльності в зв'язку з розширенням власної ритейл мережі. На сьогоднішній день Vodafone Retail – один з найбільших мобільних ритейлерів в країні, торгівельна мережа компанії сьогодні налічує понад 200 власних магазинів. Магазини Vodafone пропонують тільки сертифіковані товари: смартфони, різноманітні гаджети, роутери, аксесуари. У магазинах також можна підключити будь-які послуги Vodafone і отримати кваліфіковану консультацію від експертів компанії.

Активне споживання стимулювали вигідні тарифи: лінійка тарифів Super Net з великим обсягом інтернет-трафіку для клієнтів передплаченого зв'язку, нові тарифи для контрактних клієнтів компанії, а також збільшені пакети мобільного інтернету в бізнес тарифах компанії. Тарифи Vodafone користуються популярністю у абонентів і є одними з найдоступніших на ринку, про що свідчить найнижчий на ринку показник ARPU – 55,4 грн.

Зростання споживання стало можливим також завдяки активному розширенню покриття мереж 4G і 3G – за результатами кварталу 86% жителів України могли скористатися 3G зв'язком Vodafone, і 57% українців отримали доступ до послуг 4G Vodafone.Інвестиції компанії в розвиток інфраструктури з моменту початку будівництва мереж швидкісного мобільного інтернету склали 22,5 млрд грн.

За результатами 1 кварталу 2019 року кількість клієнтів Vodafone в Україні становить 19,6 млн. Зменшення абонентської бази в минулому році викликано двома факторами: недоступністю послуг зв'язку на деяких територіях на сході країни і зниженням потреби абонентів мобільного зв'язку у використанні одночасно декількох sim-карт – загальноринковою тенденцією, характерною для всіх операторів.