На жаль, ми не знайшли
Спробуйте змінити пошуковий запит або оберіть область чи населений пункт зі списку
Vodafone представив в рамках фестивалю Get Business Festival 2018 низку сучасних технологічних рішень і сервісів, які здатні допомогти невеликим компаніям підвищити ефективність свого бізнесу. Найбільший інтерес у підприємців викликали рішення на основі аналізу Big Data для середнього та малого бізнесу (СМБ), а також можливості технології Mobile ID для організації внутрішнього документообігу та підключення електронного цифрового підпису, яку на сьогоднішній день в Україні надає тільки компанія Vodafone.
На фестивалі Vodafone вперше анонсував запуск рішення для прийому платежів за допомогою QR-кодів. Ця технологія дозволяє підприємцям приймати до оплати банківські карти без використання POS-терміналів і пов'язаних з ними витратами. Послуга реалізована в форматі QR чатбота Vodafone, який дозволяє підприємцям самостійно адмініструвати свої торгові точки і платежі в своєму смартфоні. Підприємець отримує зручне і просте рішення для прийому платежів, клієнт – швидку оплату за допомогою будь-якої програми, в якому реалізована оплата через QR-коди. У їх числі – Vodafone Pay. Під час фестивалю гості змогли протестувати цю послугу, оплачуючи напої за допомогою QR-кодів. Послуга проходить період тестування, комерційний запуск планується найближчим часом.
«Vodafone підтримує Get Business Festival з моменту його заснування. Для нас digital – це природнє середовище, в якій наша компанія живе, розвивається та постійно експериментує для того щоб пропонувати клієнтам сучасні, іноді унікальні для України послуги. Нам дуже цікаво працювати з невеликими компаніями. Вони динамічні, швидше приймають рішення, в цих компаніях швидше реагують на зміни. Вони першими хапають новинки і пробують нові підходи в бізнесі. І це дуже цінно для нас », – зазначив Євген Булах, директор з продажу та абонентського обслуговування Vodafone Україна.
Чатбот – один з найбільш зручних для СМБ інструментів. Чатботи в месенджерах Facebook, Viber, Telegram тощо являють собою автоматичні алгоритми спілкування, наприклад, з клієнтами.
Чатбот Vodafone Business, якого фахівці Vodafone створили спеціально для фестивалю GetBusiness, лише за три дні провів опитування близько тисячі респондентів, «обмінявши» отриману інформацію на промокоди, які давали можливість отримати квиток на захід за пільговою ціною. Отримана інформація в тому числі використовувалася на заході для розіграшу подарунків серед усіх учасників опитування. При цьому платного просування чатбота не було взагалі.
Vodafone активно використовує чатботи в своїй діяльності. Так чатботи вже приймають на роботу в Vodafone, проводячи попередню співбесіду з претендентами; керують інформацією всередині компанії; забезпечують швидкий збір даних та опитування співробітників.