loading

Vodafone представив нову глобальну стратегію бренда в Україні

У квітні 2018 року Vodafone починає працювати під оновленим брендом в Україні та надавати послуги на основі технології 4G. Глобальні зміни будуть відображені у новій стратегії, слогані та фірмовому стилі.

«Україна на порозі істотних змін. Запуск 4G – це не просто нова точка росту для операторів і нові послуги для клієнтів. Ми поділяємо впевненість Vodafone у тому, що нові технології – основа позитивних змін в суспільстві та поліпшення якості життя, і Україна сьогодні готова до цих змін, – пояснює генеральний директор Vodafone Україна Ольга Устинова. – Прояв нової стратегії бренду українці відчують і в нових технологіях, послугах та у новому середовищі взаємодії з клієнтами».

Репозиціонування поширюється на 36 країн, де представлений бренд Vodafone, включаючи Україну. Вперше концепція оновленого бренду була презентована у Лондоні восени 2017 року.

Головний фокус оновленого бренду Vodafone – оптимізм щодо майбутнього – відображений у новому слогані: The future is exciting. Ready? В Україні буде використовуватися і англійське звучання, і українська версія: «Майбутнє викликає. Ready?».

У новому фірмовому стилі акцент зроблено на фірмовому знаку, який стає центральним графічним елементом усіх зображень. Логотип буде представлений у новому 2D-дизайні та замінить об’ємне зображення, яке використовувалось раніше.

Стратегія позиціонування бренду й рекламні кампанії були розроблені на основі масштабного дослідження «Оптимізм щодо майбутнього», проведеного у 14 країнах світу.