Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Ваш запит успішно відправлено

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Оберіть, будь ласка, форму обслуговування та вкажіть необхідні дані, які потрібні для проведення ідентифікації та пришвидшення вирішення питання

Ваш запит успішно відправлено

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Вкажіть, будь ласка, необхідні дані, які потрібні для проведення ідентифікації та пришвидшення вирішення питання

Ваш запит успішно відправлено

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Vodafone представив нову глобальну стратегію бренда в Україні

У квітні 2018 року Vodafone починає працювати під оновленим брендом в Україні та надавати послуги на основі технології 4G. Глобальні зміни будуть відображені у новій стратегії, слогані та фірмовому стилі.

«Україна на порозі істотних змін. Запуск 4G – це не просто нова точка росту для операторів і нові послуги для клієнтів. Ми поділяємо впевненість Vodafone у тому, що нові технології – основа позитивних змін в суспільстві та поліпшення якості життя, і Україна сьогодні готова до цих змін, – пояснює генеральний директор Vodafone Україна Ольга Устинова. – Прояв нової стратегії бренду українці відчують і в нових технологіях, послугах та у новому середовищі взаємодії з клієнтами».

Репозиціонування поширюється на 36 країн, де представлений бренд Vodafone, включаючи Україну. Вперше концепція оновленого бренду була презентована у Лондоні восени 2017 року.

Головний фокус оновленого бренду Vodafone – оптимізм щодо майбутнього – відображений у новому слогані: The future is exciting. Ready? В Україні буде використовуватися і англійське звучання, і українська версія: «Майбутнє викликає. Ready?».

У новому фірмовому стилі акцент зроблено на фірмовому знаку, який стає центральним графічним елементом усіх зображень. Логотип буде представлений у новому 2D-дизайні та замінить об’ємне зображення, яке використовувалось раніше.

Стратегія позиціонування бренду й рекламні кампанії були розроблені на основі масштабного дослідження «Оптимізм щодо майбутнього», проведеного у 14 країнах світу.