На жаль, ми не знайшли
Спробуйте змінити пошуковий запит або оберіть область чи населений пункт зі списку
За допомогою такого повідомлення можна нагадати оточуючим про те, що карантинні обмеження все ще діють і необхідно дотримуватися дистанції, дотримуватися правил гігієни та уникати відвідування публічних місць.
Якщо в абонента буде встановлений спеціальний GOOD'OK, всі, хто йому зателефонує, почують інформацію: «Будь ласка, за можливості, залишайтеся вдома, мийте руки та обмежте суспільне життя. У випадку поганого самопочуття – обов'язково зверніться до лікаря. Vodafone бажає Вам завжди залишатися в безпеці і бути здоровими».
Спеціальний GOOD'OK пропонується за символічну вартість – 1 копійка. Послуга буде підключена на 30 днів і за необхідності гудок можна відключити. Мова повідомлення – українська.
Щоб встановити інфо-гудок замість сигналів виклику, потрібно відправити SMS c кодом 19 на номер 700 . Щоб той, хто телефонує, встиг прослухати інформацію до кінця, потрібно відповідати на виклик через 10 секунд – така тривалість інформаційного повідомлення.
Vodafone також безкоштовно надає своїм клієнтам передплати на час карантину безлімітний доступ до соціальних мереж (Facebook, LinkedIn, Twitter, Pinterest) і месенджерів (текстові та графічні повідомлення в Viber, Telegram, WhatsApp, Skype та Snapchat). Щоб скористатися доступом до послуги Online PASS, потрібно набрати комбінацію *316*1# . Послуга для безлімітного спілкування в соціальних мережах буде діяти протягом 28 днів з моменту підключення, після чого буде відключена. Перевірити статус послуги Online PASS можна за допомогою USSD-команди *316*2# . Послуга Online PASS доступна для підключення клієнтам передплачених тарифних лінійок Vodafone Family, Vodafone RED Extra, Vodafone RED, Vodafone RED 2015 року, тарифів Vodafone Light + та Vodafone ZAHID. У тарифах Vodafone SuperNet Start/Pro/Unlim і Joice послуга Online PASS вже включена в пакет послуг відповідно до умов тарифу і не вимагає підключення. Детальніше про послугу – на сайті.