Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Ваш запит успішно відправлено

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Оберіть, будь ласка, форму обслуговування та вкажіть необхідні дані, які потрібні для проведення ідентифікації та пришвидшення вирішення питання

Ваш запит успішно відправлено

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Вкажіть, будь ласка, необхідні дані, які потрібні для проведення ідентифікації та пришвидшення вирішення питання

Ваш запит успішно відправлено

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

GOOD'OK «Залишайтесь вдома» встановили 10 тисяч абонентів

4Gr

Vodafone Retail: як змінились покупки на карантині

З початку карантину Vodafone Україна пропонує своїм абонентам встановлювати замість сигналів виклику спеціальне повідомлення – нагадування про запобіжні заходи. Десять тисяч клієнтів Vodafone вже підтримали інформаційну кампанію і встановили замість виклику повідомлення «Залишайся вдома».

За допомогою такого повідомлення можна нагадати оточуючим про те, що карантинні обмеження все ще діють і необхідно дотримуватися дистанції, дотримуватися правил гігієни та уникати відвідування публічних місць.

Якщо в абонента буде встановлений спеціальний GOOD'OK, всі, хто йому зателефонує, почують інформацію: «Будь ласка, за можливості, залишайтеся вдома, мийте руки та обмежте суспільне життя. У випадку поганого самопочуття – обов'язково зверніться до лікаря. Vodafone бажає Вам завжди залишатися в безпеці і бути здоровими».

Спеціальний GOOD'OK пропонується за символічну вартість – 1 копійка. Послуга буде підключена на 30 днів і за необхідності гудок можна відключити. Мова повідомлення – українська.

Щоб встановити інфо-гудок замість сигналів виклику, потрібно відправити SMS c кодом 19 на номер 700 . Щоб той, хто телефонує, встиг прослухати інформацію до кінця, потрібно відповідати на виклик через 10 секунд – така тривалість інформаційного повідомлення.

Vodafone також безкоштовно надає своїм клієнтам передплати на час карантину безлімітний доступ до соціальних мереж (Facebook, LinkedIn, Twitter, Pinterest) і месенджерів (текстові та графічні повідомлення в Viber, Telegram, WhatsApp, Skype та Snapchat). Щоб скористатися доступом до послуги Online PASS, потрібно набрати комбінацію *316*1# . Послуга для безлімітного спілкування в соціальних мережах буде діяти протягом 28 днів з моменту підключення, після чого буде відключена. Перевірити статус послуги Online PASS можна за допомогою USSD-команди *316*2# . Послуга Online PASS доступна для підключення клієнтам передплачених тарифних лінійок Vodafone Family, Vodafone RED Extra, Vodafone RED, Vodafone RED 2015 року, тарифів Vodafone Light + та Vodafone ZAHID. У тарифах Vodafone SuperNet Start/Pro/Unlim і Joice послуга Online PASS вже включена в пакет послуг відповідно до умов тарифу і не вимагає підключення. Детальніше про послугу – на сайті.