Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Ваш запит успішно відправлено

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Оберіть, будь ласка, форму обслуговування та вкажіть необхідні дані, які потрібні для проведення ідентифікації та пришвидшення вирішення питання

Ваш запит успішно відправлено

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Вкажіть, будь ласка, необхідні дані, які потрібні для проведення ідентифікації та пришвидшення вирішення питання

Ваш запит успішно відправлено

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

«Залишайтесь вдома» замість сигналів виклику – Vodafone пропонує встановити спеціальний інфо-GOOD'OK

4Gr

Vodafone предлагает установить специальный инфо-GOOD'OK «Залишайтесь вдома»

Vodafone пропонує своїм клієнтам простий спосіб подбати про своїх друзів та партнерів і встановити замість сигналів виклику спеціальне повідомлення на час карантину.

Якщо у клієнта Vodafone буде встановлений спеціальний GOOD'OK, всі, хто зателефонує на його номер, почують інформацію: «Будь ласка, за можливості залишайтеся вдома, мийте руки та обмежте суспільне життя. У випадку поганого самопочуття – обов'язково зверніться до лікаря. Vodafone бажає вам завжди залишатися в безпеці і бути здоровими».

Спеціальний GOOD'OK можна встановити за символічну вартість – 1 копійку. Мова повідомлення – українська.

Щоб встановити інфо-гудок замість сигналів виклику, потрібно відправити SMS із кодом 19 на номер 700 . Послуга буде підключена на 30 днів і після закінчення терміну продовжена автоматично. При необхідності послугу можна відключити.

«Ми хочемо допомогти людям з активною соціальною позицією бути причетними до збереження здоров'я оточуючих. Іноді такі прості речі, як голосове повідомлення-нагадування, можуть стати проявом турботи і допомогти сфокусувати увагу на дотриманні необхідних заходів», – коментує начальник департаменту розвитку продуктів і мереж, Євген Донде.

Щоб той, хто телефонує, встиг прослухати інформацію до кінця, варто відповідати на виклик через 10 секунд – саме такою є тривалість інформаційного повідомлення.

Vodafone також безкоштовно надає своїм клієнтам передплати на час карантину безлімітний доступ до соціальних мереж (Facebook, LinkedIn, Twitter, Pinterest) і месенджерів (текстові та графічні повідомлення в Viber, Telegram, WhatsApp, Skype та Snapchat). Щоб скористатися доступом до послуги Online PASS, потрібно набрати комбінацію *316*1# . Послуга для безлімітного спілкування в соціальних мережах буде діяти протягом 28 днів з моменту підключення, після чого буде відключена. Перевірити статус послуги Online PASS можна за допомогою USSD-команди *316*2# . Послуга Online PASS доступна для підключення клієнтам передплачених тарифних лінійок Vodafone Family, Vodafone RED Extra, Vodafone RED, Vodafone RED 2015 року, тарифів Vodafone Light + та Vodafone ZAHID. У тарифах Vodafone SuperNet Start/Pro/Unlim і Joice послуга Online PASS вже включена в пакет послуг відповідно до умов тарифу і не вимагає підключення. Детальніше про послугу – на сайте.