На жаль, ми не знайшли
Спробуйте змінити пошуковий запит або оберіть область чи населений пункт зі списку
Бізнес-клієнти Vodafone, у яких закінчилися гроші на мобільних рахунках, залишатимуться на зв’язку. Vodafone надає клієнтам малого і середнього бізнесу відтермінування платежу до 15 березня 2022 року. Представникам великого бізнесу Vodafone також надаватиме відтермінування, для цього необхідно звернутися до свого експерта або до контакт-центру Vodafone.
Раніше Vodafone оголосив про підтримку клієнтів передоплати, яким станом на ранок 24 лютого не вдалося здійснити дзвінки або зайти в інтернет через непідключений пакет послуг або низький баланс. Компанія нарахувала по 1000 хвилин для дзвінків по Україні та в мережі, а також 10 ГБ інтернету.
Абонентам контрактної форми обслуговування, які мають заборгованість, Vodafone встановив кредитні ліміти на 90 днів, щоб клієнти залишалися в мережі активними та могли користуватися мобільним зв’язком.
Оператор також планує нараховувати в онлайн-режимі 1000 хвилин та 10 ГБ інтернету всім своїм клієнтам, у яких протягом наступних кількох днів буде недостатній баланс для здійснення дзвінків та користування інтернетом.
Термін дії послуг – 30 днів з моменту підключення. Перевірити залишок хвилин та гігабайтів можна в додатку My Vodafone.