На жаль, ми не знайшли
Спробуйте змінити пошуковий запит або оберіть область чи населений пункт зі списку
Vodafone Україна повідомляє про готовність до проведення міжоператорського тестування в рамках підготовки до впровадження послуги перенесення номера – MNP. Згідно рішення НКРЗІ від 16.10.2018 №543 компанія заздалегідь підготувала власну локальну базу даних і готова розпочати тестування взаємодії з Централізованою базою даних спільно з іншими операторами і адміністратором. Старт тестування призначений на 4.02.2019.
Послуга перенесення абонентських номерів буде запущена в комерційну експлуатацію 1.05.2019. Про це буде додаткове інформування, або слідкуйте за новинами за посиланням https://www.vodafone.ua/uk/mnp. Послуга дозволить абонентам інших операторів стати клієнтом Vodafone без необхідності змінювати свій номер.
Для кого ця послуга
Для будь-якого абонента іншого українського мобільного оператора, який хоче користуватись послугами Vodafone і при цьому бажає зберегти свій існуючий номер разом із кодом.
Як це працює
Абонент будь-якого іншого українського оператора зможе після 1 травня 2019 року звернутись у центр обслуговування Vodafone і подати заяву про бажання використовувати свій номер разом із кодом і при цьому користуватись тарифами та послугами Vodafone. Не пізніше 3-х робочих днів з моменту подання заяви номер вже буде обслуговуватись у мережі Vodafone. Перенесення номеру відбувається у будні протягом робочого часу. За бажанням абонент може сам визначити зручний для себе день та час переходу.
Абонент будь-якого тарифу іншого оператора зможе стати клієнтом Vodafone
Єдина умова – абонент має бути зареєстрований у свого оператора. Контрактним абонентам цього робити не потрібно. А для анонімного абонента передплати, який захоче перенести свій номер разом із кодом у мережу Vodafone, потрібно зареєструватись або онлайн, або в магазині свого оператора, надавши документи, що підтверджують Особу. Детальні умови реєстрації, будь ласка, уточнюйте у свого оператора.
Скільки коштує послуга
Поки що вартість послуги не визначена. Очікується, що послуга буде безкоштовною.
Як зрозуміти під час дзвінку, в якій мережі обслуговується перенесений номер
Абоненти не будуть плутатись, на чию мережу вони дзвонять – перед з’єднанням абонент отримає інформацію про те, що телефонує на перенесений номер.
Як часто можна буде змінювати оператора
Не частіше, ніж 1 раз на 30 днів.
Про запуск послуги обов’язково повідомимо додатково.