Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Ваш запит успішно відправлено

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Оберіть, будь ласка, форму обслуговування та вкажіть необхідні дані, які потрібні для проведення ідентифікації та пришвидшення вирішення питання

Ваш запит успішно відправлено

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Вкажіть, будь ласка, необхідні дані, які потрібні для проведення ідентифікації та пришвидшення вирішення питання

Ваш запит успішно відправлено

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

У додатку My Vodafone тепер можна замінити SIM-карту

У додатку My Vodafone стала доступна функція дистанційної заміни SIM-карти. Опція доступна для клієнтів передоплати Vodafone, які користуються мобільними пристроями на платформі ОС Android. Через деякий час сервіс стане доступним і для користувачів iOS.

Нова можливість актуальна для клієнтів, у яких є смартфон з підтримкою 4G, які користуються зв’язком у зоні покриття 4G, але SIM-карта яких не має підтримки технології зв'язку четвертого покоління.

Скористатися новою функцією програми можна в розділі «Послуги»> «Доступні послуги»> «Операції з SIM-картою»> «Заміна SIM-карти». Якщо такої можливості у додатку немає, його потрібно оновити.

Для проведення заміни SIM-карти потрібно попередньо придбати стартовий пакет Vodafone. Це можна зробити у звичайних магазинах або в інтернет-магазині оператора. У разі покупки через онлайн доставка здійснюється безкоштовно через «Нову пошту» або «Укрпошту».

Якщо заявка подана в період 09:00-21:00, то протягом години після подачі заявки клієнту зателефонує оператор контакт-центру, щоб підтвердити інформацію і знизити ризик шахрайства. Якщо клієнт подає заявку в інший час, то дзвінок відбудеться вранці після 09:00. Заміна проводиться тільки за основним номером телефону клієнта, за яким він авторизований в додатку. Заміна SIM-карти можлива, тільки якщо у абонента є активна стара карта.

Додаток My Vodafone можна завантажити і встановити через онлайн-магазини Google Play і AppStore.