Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Ваш запит успішно відправлено

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Оберіть, будь ласка, форму обслуговування та вкажіть необхідні дані, які потрібні для проведення ідентифікації та пришвидшення вирішення питання

Ваш запит успішно відправлено

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Вкажіть, будь ласка, необхідні дані, які потрібні для проведення ідентифікації та пришвидшення вирішення питання

Ваш запит успішно відправлено

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Відтепер у національному роумінгу можна користуватися мобільним інтернетом

Українські мобільні оператори Київстар, Vodafone Україна та lifecell реалізували нову можливість у рамках національного роумінгу. Відтепер абоненти можуть користуватися не лише голосовими дзвінками й SMS, а й мобільним 2G/3G інтернетом на швидкості до 512 Кбіт/с, щоб обмінюватися повідомленнями в месенджерах або шукати інформацію в інтернеті.  

Нагадаємо, що національний роумінг дозволяє при зникненні зв’язку одного оператора підключатися до мережі іншого. Наразі наявність мобільного інтернету не менш важлива за дзвінки, адже дозволяє бути на зв’язку з близькими онлайн та перевіряти актуальні новини. При цьому тарифікація послуг у національному роумінгу зберігається відповідно до тарифного плану оператора, послугами якого користується абонент.

Для абонентів lifecell національний роумінг працює автоматично. Якщо підключення до мережі іншого оператора не відбувається, необхідно здійснити налаштування вручну.

Абоненти Київстар та Vodafone можуть скористатися цією опцією, здійснивши налаштування вручну на смартфоні:

  • відключити автовибір мережі

на Android: Налаштування – Мобільна мережа (чи Підключення) – Оператор
на iOS: Параметри – Стільникові дані – Вибір мережі;

  • знайти й вибрати доступну мережу: Vodafone UA, UA-KYIVSTAR чи lifecell;
  • якщо зареєструватися не вдалося, треба спробувати ще раз або вибрати іншу мережу;
  • перевірити можливість використання мобільного інтернету – відправити повідомлення в месенджері.

Звертаємо увагу, що підключення національного роумінгу може створити додаткове навантаження на мобільні мережі. Для того, щоб усі абоненти мали доступ до зв’язку у важливий момент, оператори радять:

  • вимкнути автозавантаження в месенджерах та інших додатках. Наприклад, автоматичне оновлення в Play Market та App Store через мобільні мережі;
  • у налаштуваннях смартфона можна заборонити додаткам, що працюють у фоновому режимі, використовувати мобільний трафік;
  • встановити нижчу якість відео в YouTube та інших відеострімінгових сервісах;
  • за наявності варто використовувати Wi-Fi.

До того ж абонентам важливо раз на день намагатися повернутись (підключитись) до мережі свого оператора – вручну або увімкнувши автовибір мережі.


Зверніть увагу!

При реєстрації номера у національному роумінгу – технічна можливість виконувати виклики на короткі сервісні номери відсутня.

Для отримання інформації та вирішення питань - телефонуйте на номер 0800 400 111 .

Для заміни та відновлення SIM-картки чи eSIM, блокування номера та керування безпекою при отриманні повідомлення щодо дій за вашим номером - звертайтесь на 0800 400 222 .

Дзвінки на вказані номери є безкоштовними на території України.