Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Ваш запит успішно відправлено

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Оберіть, будь ласка, форму обслуговування та вкажіть необхідні дані, які потрібні для проведення ідентифікації та пришвидшення вирішення питання

Ваш запит успішно відправлено

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Вкажіть, будь ласка, необхідні дані, які потрібні для проведення ідентифікації та пришвидшення вирішення питання

Ваш запит успішно відправлено

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Vodafone підтримав онлайн-хакатон Fix the crisis

4Gr

Vodafone підтримав онлайн-хакатон Fix the crisis

Експертну оцінку Vodafone пройшли 58 ідей, представлених під час онлайн-хакатона Fix the crisis. Хакатон зібрав на своєму майданчику тих, хто хоче проявити себе, готовий генерувати ідеї і пропонувати ініціативи, що сприяють вирішенню конкретних завдань і проблем, з якими зараз стикається держава, бізнес і кожен житель України в зв'язку з безпрецедентними діями по боротьбі з епідемією коронавірусу.

Онлайн-хакатон зібрав ідеї у шести напрямках:

  • Інструменти допомоги державі і містам
  • Поради бізнесу
  • Інструменти для університетів і шкіл
  • Проекти для зупинки і/або контролю поширення коронавіруcу
  • Ідеї корисних флешмобів
  • Ідеї для зменшення паніки населення

Vodafone впроваджує технологічні інновації та пропонує digital-рішення в таких галузях, як хмарні обчислення, інтернет речей, Big Data. Ці технології мають широкий спектр застосування: від користувацьких сервісів і послуг до глобальних систем, таких як е-health, e-management, е-government. Зараз це як ніколи актуально, тому у Vodafone детально вивчають ідеї, запропоновані учасниками хакатона, і оцінюють їх з погляду реалізації або вдосконалення за допомогою сучасних телеком-технологій.

«Принцип – не панікувати, а діяти – дуже близький нашій компанії, тому Vodafone підтримує такі ініціативи, як Fix the crisis. Вони вчать всіх нас жити по-новому. І мова не тільки про вміння працювати віддалено. Вони вчать нас швидко реагувати на зміни, бути більш ініціативними, креативними, користуватися можливостями, які дають нові технології, і застосовувати їх для вирішення першочергових завдань», – зазначив Максим Резедент, експерт Vodafone Україна по роботі зі стартапами.

«Коли ми вирішили провести онлайн-хакатон для генерації ідей (ми назвали його ідеатон), то навіть не уявляли, що через 4 дні вдасться зібрати більше 500 учасників і знайти 58 рятувальних ідей. Те, як активно учасники почали об'єднуватися в команди і генерувати рішення, дійсно надихає! У молоді наразі є час, запал і найголовніше – є експертиза в сучасних технологіях і трендах соціальних мереж, гаджетів тощо. Вони інакше міркують і можуть запропонувати нові підходи. Ми раді, що за допомогою партнерів вдалося згуртувати людей і вибрати 10 кращих рішень, які вже зараз починають реалізовуватися», – прокоментував Євген Урсалов, керівник платформи для проведення кейс-чемпіонатів casers.org.

ТОП-10 ідей Fix the crisis знайдете тут: https://casers.org/cases/fix-the-crisis/results.