loading

Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Ваш запит успішно відправлено

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Полтавська ОДА і Vodafone провели пілотний проект з аналізу туристичних потоків за допомогою big data

Полтавська обласна державна адміністрація починає використовувати big data аналітику для вивчення та прогнозування туристичних потоків. Пілотним проектом стала аналітика даних, зібраних Vodafone під час проведення Гелон-Фест 14 серпня 2021 року.

Так, за результатами аналізу даних відвідувачів фестивалю, основний потік туристів прибув з Полтавської області (56,6%), набагато менше з міста Полтава (19%) та Сумської області (14,6%), далі йдуть Харківська область (4,7%), також можна виділити групи туристів, які приїхали з Дніпропетровської області і з Києва – по 1,1%.
Організаторам фестивалю також було корисно дізнатись, що, лише 20% відвідувачів займаються спортом, а жінок приїхало більше, ніж чоловіків.

Vodafone підготував для Полтавської ОДА комплексний дашборд з узагальненою інформацією про відвідувачів фестивалю, можливістю групувати та фільтрувати дані за низкою параметрів, як то вік, регіон проживання, стать, інтереси, вподобання, географія мандрівок відвідувачів, належність до певних груп – наприклад, наявність статусу підприємця.

В подальшому подібний аналіз допоможе адміністрації прогнозувати пасажирські потоки, вибудовувати туристичну стратегію та вчасно забезпечувати якісні пасажирські перевезення.

Big Data допомагає адміністраціям міст, областей і ОТГ оцифровувати та аналізувати відомості про життя населених пунктів та на їх основі отримувати точну геоаналітіку, транспортну модель, впроваджувати розумне управління системами ЖКГ, отримати модель міграції людей (жителів і туристів), планувати побудову об'єктів соціальної інфраструктури, дорожній рух, здійснювати моніторинг. Послуги Vodafone Analytics також дозволяють описати портрет цільової аудиторії, організувати таргетовану рекламу, отримати модель Look-a-like.

Vodafone також співпрацює з Полтавською ОДА у напрямку розвитку туризму завдяки проекту оператора Find&Follow. Village Routes. Це онлайн-маршрути сільською місцевістю, яка не є надто популярною серед туристів, а тому безпечною з токи зору запобігання поширення COVID-19. У 2020 році Vodafone розпочав широкомасштабне розгортання мережі 4G (LTE 900 МГц) у сільській місцевості, що дало можливість популяризувати тут діджитал-туризм і таким чином підтримати розвиток місцевих громад та малого бізнесу. Більське городище, на території якого відбувався фестиваль Гелон-Фест, також увійшло до одного с маршрутів. Наразі, на сайті Find&Follow є 60 туристичних маршрутів для самостійних подорожей, зокрема, 4 з них Полтавщиною.