На жаль, ми не знайшли
Спробуйте змінити пошуковий запит або оберіть область чи населений пункт зі списку
Vodafone випустив новий рекламний ролик «Ролі змінюються, а номери лишаються» на підтримку послуги зміни оператора зі збереженням номера (MNP – mobile portability number) від Vodafone. Нове відео стало сіквелом рекламної кампанії «Незмінні цінності». Режисером обох робіт є володар кількох кінопремій Антоніо Лукіч.
У стислому за хронометражем форматі Лукіч та команда Vodafone розповідає ще одну велику історію про великі цінності, що не змінюються, незважаючи на зміну наших ролей, плин років та важкі часи.
«Герої ролика дорослішають і стають справжніми героями нашого часу. Та незмінними залишаються дружба, любов, турбота про своїх. Так само, як і номери телефонів, що дають змогу дзвонити тим, хто близький нашому серцю», – розповідає Ніна Власюк, начальниця департаменту бренду та комунікацій Vodafone Україна.
Як і в першому відео, музичним супроводом сіквела є композиція Кузьми Скрябіна «Старі фотографії», яка додає настрою та влучно і гармонійно підсилює ідею авторів. Головним меседжем кампанії є слоган «Ролі змінюються, номери залишаються», який підкреслює і саму ідею ролику, і сутність продукту, що дозволяє залишати номер, навіть коли абонент вирішує змінити оператора на Vodafone за допомогою послуги MNP.
Послуга має ряд переваг для тих, хто вирішить змінити оператора та стати абонентом Vodafone:
З детальними умовами послуги можна ознайомитися на сайті: www.vodafone.ua/mnp