На жаль, ми не знайшли
Спробуйте змінити пошуковий запит або оберіть область чи населений пункт зі списку
До Міжнародного дня безпечного інтернету, який традиційно відзначається у другий вівторок лютого, Vodafone Україна пропонує інтернет-користувачам ознайомитися з актуальним рейтингом найбільш популярних видів шахрайства із застосуванням засобів зв'язку. Рейтинг складений на основі досвіду фахівців компанії з протидії шахрайству і вірусним атакам, спрямованим на користувачів мобільного зв'язку.
Як захиститися:
Vodafone рекомендує клієнтам дотримуватися наступних рекомендацій для того, щоб уникнути неприємної ситуації:
Адже шахраї навмисно створюють стресову ситуацію для того, щоб дестабілізувати людину, дати мало часу на прийняття «дуже важливого» рішення. Якщо це дзвінок «з банку» або «від мобільного оператора», варто пам'ятати, що завжди можна покласти трубку і передзвонити або написати в службу підтримки банку/телеком-компанії для того, щоб перевірити історію, яку озвучує той, хто телефонує.
Vodafone також вживає певні заходи, щоб забезпечити додатковий захист для клієнтів. Так, заміна SIM-карти відбувається не раніше, ніж через годину після звернення – на номер, за яким хочуть поміняти карту, відправляється SMS із попередженням про плановану заміну. Таким чином, у клієнта є час, щоб прочитати SMS і скасувати створену заявку на заміну SIM-карти.
Як захиститися:
Особливу увагу варто приділяти програмам, встановленим у смартфоні або планшеті дитини, каналам і ботам в месенджерах, а саме – тим персональним даним, які вони отримують від дитини. Діти більш довірливі і схильні до того, щоб повідомляти персональну інформацію про себе: місце проживання, навчання, роботи батьків.
У 2020 році фахівці Vodafone проведуть серію лекцій із безпеки дітей в інтернеті – для дітей і батьків – з метою підвищити рівень знань про безпечне поводження в інтернеті.
Як захиститися: