На жаль, ми не знайшли
Спробуйте змінити пошуковий запит або оберіть область чи населений пункт зі списку
Vodafone проаналізував поведінку клієнтів під час традиційної в листопаді акції до чорної п'ятниці. З 22 по 30 листопада в інтернет-магазині і роздрібній мережі Vodafone можна було придбати гаджети, техніку та аксесуари зі знижками.
На чорну п'ятницю споживчі настрої змінилися у бік підвищення попиту товарів преміум сегменту у всіх представлених категоріях. Середній чек виріс на 50%.
Відвідування інтернет-магазину Vodafone в період акції зросло у 4 рази. Покупці на 37% частіше обирали доставку pick-up, коли товар можна обрати та замовити у інтернет-магазині і забрати його у найближчому магазині Vodafone.
Загальні продажі у власній мережі Vodafone та інтернет-магазині у чорну п’ятницю перевищили середньоденні продажі листопада у 3,5 рази.
Найбільше купували у Харкові, Полтаві, Києвї, Івано-Франківську та, неочікувано, Балаклії.
Найпопулярнішими покупками у цей тиждень стали:
Топ-3 популярних у чорну п’ятницю моделей смартфонів виглядає наступним чином:
Загалом за період чорної п’ятниці продажі смартфонів виросли на 120%. Більшість покупців скористалися акційною пропозицією «Заощаджуй з Vodafone до 50%», котра діє до 31 січня 2021 року.
Смартфони, які беруть участь у акції «Заощаджуй з Vodafone до 50%»:
Детальний перелік акційних моделей смартфонів – за посиланням.