Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Ваш запит успішно відправлено

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Оберіть, будь ласка, форму обслуговування та вкажіть необхідні дані, які потрібні для проведення ідентифікації та пришвидшення вирішення питання

Ваш запит успішно відправлено

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Вкажіть, будь ласка, необхідні дані, які потрібні для проведення ідентифікації та пришвидшення вирішення питання

Ваш запит успішно відправлено

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

У магазинах Vodafone почав працювати віртуальний сурдоперекладач

Нечуючі відвідувачі магазинів Vodafone можуть скористатися простим і зручним сервісом з обслуговування клієнтів у Києві, Дніпрі, Львові, Одесі та Харкові. Для цього достатньо відсканувати спеціальний QR-код з допомогою свого смартфона та розпочати онлайн-чат з експертом магазину. У випадку відсутності смартфона у клієнта, у сервісі передбачена можливість онлайн перекладу жестової мови через додаток ConnectPro, який встановлено на планшетах співробітників магазинів.

«За даними Всесвітньої організації з охорони здоров’я 10% населення має проблеми зі слухом. Уявіть, кожен десятий українець відчуває складнощі у спілкуванні і потребує особливого підходу. Тому, коли до нас звернулися розробники сервісу ConnectPro, ми відразу зрозуміли його важливість і запустили проект у власних магазинах. Це дозволяє дотримуватись європейських стандартів обслуговування в Україні та створювати рівні можливості для клієнтів», – коментує директор з продажу та абонентського обслуговування Vodafone Україна Євген Булах.

«ConnectPro – унікальний та єдиний продукт в Україні, в якому є усі можливості для вільного спілкування з людьми з вадами слуху. Це саме те рішення на потужний запит щонайменше 10 років суспільством нечуючих та слабочуючих, і ми раді впровадити його у такій інноваційній та соціально відповідальній компанії як Vodafone Україна. Сподіваюся на те що наша співпраця з Vodafone у напряму покращення умов життя в країні для нечуючих лише розпочалася, і наші нечуючі друзі відзначать високий рівень сервісу Vodafone та можливості нашого додатку!», – зазначив співзасновник сервісу ConnectPro Віталій Потапчук.

Сервіс з обслуговування нечуючих клієнтів запущений у тестовому режимі у п’яти магазинах Vodafone: Київ, вул. Хрещатик, 15; Дніпро, пр-т Яворницького, 55; Львів, пр-т Шевченка, 24; Одеса, вул. Пушкінська, 51; Харків, вул. Пушкінська, 67/69.

Додаток ConnectPro створений українською компанією BeWarned, співзасновником якого є слабочуючий розробник Віталій Потапчук. Компанія спеціалізується на розробці сервісів, які дозволяють нечуючим та слабочуючим людям справлятися з низкою побутових проблем.

Додаток дає можливість компаніям спілкуватися з нечуючими і слабочуючими клієнтами за допомогою онлайн перекладача жестової мови або обміну миттєвими повідомленнями, в яких мова співробітника компанії перетворюється  в текст, а текст, що друкує нечуючий, озвучується менеджеру.