Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Ваш запит успішно відправлено

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Оберіть, будь ласка, форму обслуговування та вкажіть необхідні дані, які потрібні для проведення ідентифікації та пришвидшення вирішення питання

Ваш запит успішно відправлено

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Вкажіть, будь ласка, необхідні дані, які потрібні для проведення ідентифікації та пришвидшення вирішення питання

Ваш запит успішно відправлено

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Сигнал під час дзвінків на перенесені номери

Абоненти Vodafone, які телефонують на номери, перенесені до інших операторів через послугу MNP, тепер чують уніфікований звуковий сигнал (зумер).Такий сигнал є обов’язковим для всіх операторів згідно з вимогами регулятора. Цей сигнал означає, що ви телефонуєте за межі мережі Vodafone, а отже будьте уважні - виклик може бути пов’язаний з іншими тарифами. Перевірити, чи достатньо у вас хвилин для дзвінків на інші мережі, можна у застосунку My Vodafone.