Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Ваш запит успішно відправлено

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Оберіть, будь ласка, форму обслуговування та вкажіть необхідні дані, які потрібні для проведення ідентифікації та пришвидшення вирішення питання

Ваш запит успішно відправлено

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Вкажіть, будь ласка, необхідні дані, які потрібні для проведення ідентифікації та пришвидшення вирішення питання

Ваш запит успішно відправлено

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

4 популярні способи поламати свій смартфон. Статистика Vodafone Retail

4Gr

4 популярні способи поламати свій смартфон. Статистика Vodafone Retail

Vodafone повертає до 70% вартості пошкодженого телефона за страховкою СмартОК

Vodafone проаналізував статистику звернень покупців, які застрахували свої смартфони під час покупки за програмою СмартОК.
Найчастішою причиною звернень у 2019-2020 роках були механічні пошкодження телефона. 73% усіх застрахованих смартфонів, які принесли для ремонту або отримання виплат до магазинів Vodafone, зазнали падіння з висоти, удару або були механічно пошкоджені іншими предметами.

12% клієнтів обрали інший популярний спосіб, щоб поламати свій смартфон – втопили його. 13% застрахованих смартфонів пережили гарантійну поломку, і тільки 2% смартфонів стали жертвами крадіжки або інших протиправних дій.

В магазинах Vodafone разом із покупкою смартфона можна застрахувати свій новий пристрій за програмою «СмартОК». У минулому році кожен четвертий смартфон був проданий зі страховкою. Програма передбачає гарантовані виплати у випадку неприємностей зі смартфоном, наприклад, якщо він поламався або пошкодився. Пропозиція охоплює більшість популярних причин виходу мобільника з ладу: механічне пошкодження, контакт з рідиною, гарантійні поломки. Більш того, власники страховки також можуть не хвилюватися про втрату телефона через крадіжку.

За програмою СмартОК Vodafone повертає до 70% вартості пошкодженого телефона. Термін дії страховки можна обирати самому, доступно 12 та 24 місяці у пакеті з випадками крадіжки терміналу чи без них. За статистикою найбільше звернень відбувається в п’ятий та шостий місяць користування телефоном, також ушкоджені телефони часто приносять на 2-4 місяць роботи. Вартість послуги залежить від ціни смартфона та додає від 15% до 25% відповідно до обраного пакета страхування.

Топ-5 моделей смартфонів, до яких найчастіше оформлюють страховку під час покупки:

  1. Xiaomi Redmi Note 8T
  2. Samsung Galaxy A10
  3. Samsung Galaxy A30
  4. Samsung Galaxy A51
  5. Apple iPhone XS

Згідно зі статистикою страхової компанії-партнера, загалом близько 45% власників смартфонів випадково розбивають екран. Кожен другий власник смартфона у світі розбивав його дисплей. У 50% випадків – це випадкове випадіння з рук. 32% – випадіння з кишені, 27% – падіння з колін під час вставання. Найрідше екран смартфона розбивається через те, що гаджет кинули в стіну, – таких випадків лише 5%.

Майже 23% власників «розумних» телефонів продовжують використовувати їх, незважаючи на дисплей, який ріже їм пальці. Близько 42% користувачів заявляють, що висока вартість заміни скла стала головною причиною відмови в заміні екрана.