На жаль, ми не знайшли
Спробуйте змінити пошуковий запит або оберіть область чи населений пункт зі списку
У Vodafone з’явиться ще один код з «п’ятіркою». До переліку кодів мережі мобільного зв’язку, доступних абонентам Vodafone, додається ще один +380 75. Такий дозвіл отримав сьогодні Vodafone рішенням НКЕК.
Компанія розпочинає впровадження нового номерного ресурсу в усі внутрішні системи та послуги. До кінця року в абонентів з’явиться можливість обирати номер, який починається на 075.
Vodafone вже має в розпорядженні чотири номерні коди: 050, 066, 095, 099. Додатковий ресурс нумерації значно збільшує вибір бажаної комбінації цифр для нових та діючих абонентів компанії.
Протягом останнього часу багато хто був вимушений змінити не тільки домівку, але й спосіб життя. Хтось волонтерить, хтось збирає гроші, хтось у інший спосіб намагається пришвидшити Перемогу. Іноді нові ініціативи пов'язані з заведенням нового чи додаткового номера телефону. Для когось номер значить дуже багато – він має легко запам'ятовуватися, має бути схожим на інший номер, чи просто бути пов'язаним з чимось важливим, наприклад, датою якоїсь події.
У клієнтів Vodafone є можливість обрати собі номер серед наявних у точках продажу або за допомогою сторінки «Вибір номеру» на сайті Vodafone. Сервіс дозволяє не тільки підібрати, але й резервувати бажаний номер, який відповідає потрібним критеріям:
Сервіс підбору номерів також дозволить відновити свій деактивований номер. Якщо такий номер не пропонується на сторінці сервісу, необхідно натиснути кнопку «Відновити номер» та дотримуючись інструкції створити запит на відновлення номеру. Vodafone підтримує ініціативу Міністерства цифрової трансформації України щодо резервування мобільних номерів загиблих чи зниклих безвісти захисників України. Зважаючи на різні обставини та ситуації, в яких можуть знаходитись клієнти компанії: на фронті, на тимчасово окупованій території, в інших регіонах України або за кордоном, та з метою захисту їх інтересів, з урахуванням вимог безпеки та захисту конфіденційності електронних комунікацій, компанія прийняла рішення не використовувати протягом 2 років всі деактивовані номери без додаткових звернень з боку користувачів таких номерів.
Для продажу в магазинах та на сайті використовуються лише ті номери, з моменту деактивації яких пройшло 2 роки та більше.