loading

Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Ваш запит успішно відправлено

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"
Як змінились учасники iForum за 2 роки – аналітика Vodafone

Як змінились учасники iForum за 2 роки – аналітика Vodafone

На основі big data аналітики Vodafone представили портрет типового учасника найбільшого форуму країни та порівняли його з портретом учасника iForum 2019. Це, як і раніше, мешканець чи мешканка Києва, які набагато більше купують в інтернеті, мають авто, але менше подорожують та надають перевагу спілкуванню онлайн.

На НСК «Олімпійський», де відбувався цього року iForum, спостерігалась висока концентрація смартфонів iPhone на квадратний метр. Їхнє проникнення на форумі було набагато вищим, ніж в цілому по країні – смартфонами виробництва Apple користуються більше половини учасників форуму. На другому місці – Samsung, у трійці лідерів також виявився Xiaomi.

За карантинні роки звичка купувати в інтернеті міцно увійшла в побут практично кожного форумчанина. Майже 91% відвідувачів сьогодні надають перевагу онлайн шопінгу, тоді як в 2019 році цей відсоток ледве сягав 70%.

Пандемія позначилась на подорожах. Якщо два роки тому близько половини аудиторії часто бували в зарубіжних, то цього року інші країни відвідали лише близько 30%. А от загальний рівень доходу публіки iForum збільшився. Нині 64% аудиторії, яка відвідала захід, можна віднести до високого або вище середнього. Минулого разу представленість цієї категорії складала 56% усіх учасників.

Відвідувачі форуму, які провели практично половину часу в коридорах за живим спілкуванням, у звичайному житті надають перевагу спілкуванню онлайн. ТОП-5 засобів зв’язку із зовнішнім світом для них виглядають наступним чином: Viber використовує 95,81% відвідувачів iForum, Facebook – 94,08%, Telegram – 88,36%, Instagram – 81,77%, TikTok – 59,35%. Найменше проникнення серед учасників форуму отримали LinkedIn та Skype. Серед стрімінгових сервісів абсолютна більшість обирає YouTube – майже 95% відвідувачів.

У вільний від роботи у соціальних мережах час учасники форуму:

  1. Відвідують кафе – 57,68%
  2. Цікавляться спортом – 49,43%
  3. Подорожують за кордон – 27,54%
  4. Мають домашніх тварин – 27,08%
  5. Відвідують кіно – 14,97%

Географія форуму цього року була не надто різноманітна. Майже 70% учасників мешкають у Києві, ще 15% надають перевагу життю у передмісті столиці, по 3% відвідувачів прибули з Харкова та Одеси і трохи більше 1% – з Полтави та Житомира.

На форумі цього року побільшало чоловіків. Хоча в цілому панувала відносна гендерна рівність, та різниця між кількістю чоловіків і жінок цього року є дещо більшою.

Статистика відвідування форуму була доступна учасникам на стенді Vodafone в режимі онлайн. Про те, що ще вміє big data Vodafone – за посиланням