Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Ваш запит успішно відправлено

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Оберіть, будь ласка, форму обслуговування та вкажіть необхідні дані, які потрібні для проведення ідентифікації та пришвидшення вирішення питання

Ваш запит успішно відправлено

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Вкажіть, будь ласка, необхідні дані, які потрібні для проведення ідентифікації та пришвидшення вирішення питання

Ваш запит успішно відправлено

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

«Усі українці – творчі», – стверджує Vodafone у новій рекламній кампанії

Vodafone розпочав рекламну кампанію «Усі українці – творчі». Сюжет кампанії відображає повсякдення українців в умовах боротьби за свободу і збереження власної ідентичності, коли кожен робить можливе і часто неможливе для того, щоб перемогти.

Герої рекламної кампанії знаходять вихід із будь-якої складної та непередбачуваної ситуації, творчо підходять до непростих воєнних буднів. Українці не просто чекають на перемогу, а роблять її власними руками. Це дуже перегукується з філософією Vodafone, яка знайшла відображення у слогані «Разом ми зможемо», коли люди об’єднуються заради спільної дії з вірою в успіх. Саме такими бачить Vodafone своїх клієнтів і партнерів.

До рекламної кампанії приєднався відомий український гурт TVORCHI, в рекламному ролику звучить найпопулярніший музичний трек гурту – «Heart of Steel». Відео доступне за посиланням.

Vodafone підтримує українців та Україну під час війни.  Незважаючи на складні економічні умови, Vodafone не зменшив, а навпаки збільшив капітальні інвестиції у телеком-інфраструктуру країни. Завдяки цьому інженери Vodafone відновлювали зруйновану інфраструктуру, оперативно лагодили обладнання, розвивали мережу та забезпечували доступність зв’язку в умовах знеживлення.

Компанія інвестувала значні кошти у підтримку країни та українців. З першого дня повномасштабного вторгнення Vodafone доклав значних зусиль, щоб мільйони громадян залишались на зв’язку зі своїми рідними та отримували доступ до інформації в ці складні часи, не зважаючи на стан мобільного рахунку. Знижка на послуги, якими скористались більше 14 млн абонентів Vodafone вдома та за кордоном протягом минулого року, оцінюється загалом в 1,19 млрд грн.

Vodafone запустив низку соціальних та благодійних ініціатив. Серед них – гуманітарна та пряма фінансова допомога, закупка автомобілів швидкої допомоги та медичного обладнання, допомога державі, у тому числі, у сфері цифровоі трансформаціі через платформу United24, запуск благодійного челенджу «Ліга тепла» з утеплення пологових будинків та спільного з Мінкультом проєкту збереження та відновлення культурної спадщини, постраждалої від війни – «Збережіть українську культуру». Загальний обсяг соціальних інвестицій Vodafone у 2022 році склав 1,3 млрд грн.