На жаль, ми не знайшли
Спробуйте змінити пошуковий запит або оберіть область чи населений пункт зі списку
Використання Big Data має очевидні переваги: це розуміння поведінки покупців та статистика їх переміщення. І не тільки для ритейлерів: аналіз такої інформації відкриває безліч перспектив для інших сфер, наприклад, страхування. Тому оператор виступив партнером страхової компанії UPSK за цільовою розсилкою для таргетованої бази через Viber і SMS. Вибір її адресатів проводився за допомогою великих даних оператора.
Ізоляція під час карантину, обмежена робота транспорту й підвищені ризики – все це викликає чимало побоювань за рідних, особливо – старшого віку. Саме тому страхова компанія UPSK скористалася сервісом Vodafone Україна та поінформувала абонентів про один зі своїх продуктів – послугу «Турбота 24/7». Ця страхова програма створена для бажаючих подбати про своїх близьких, коли немає можливості бути поруч. У звичайних умовах йшлося про тих, хто у відпустці або працює за кордоном. В умовах карантину «Турбота 24/7» виявилася затребуваною більш широким колом людей.
За програмою застраховані можуть одержати підтримку кваліфікованих лікарів, записатися на прийом до лікаря і знайти потрібного спеціаліста – по телефону та онлайн (цілодобово у Viber, Telegram, WhatsApp). Знеособлена інформація Vodafone Україна допомогла налаштувати розсилку максимально точно, з огляду на поведінкові й демографічні критерії аудиторії.
«Ми націлювалися на тих, кому ймовірно може бути цікава така послуга. Це користувачі смартфонів, люди, які відвідують приватні клініки, купують в інтернеті, клієнти банків. За демографією – орієнтувалися на жителів великих обласних центрів, чоловіків і жінок, старших 25 років», – пояснює керівник відділу маркетингу і корпоративних комунікацій UPSK Олексій Махов. Результати розсилки, за його словами, перевершили очікування компанії. «Повідомлення показали дуже хороший CTR – індикатор переходу за посиланнями. Багато користувачів не тільки переходили за запропонованим посиланням, але й купували продукт»
«Великі дані можуть допомогти не тільки великому бізнесу, але й малому, середньому. Цей інструмент дає можливість швидко та чітко аналізувати сигнали і вловлювати мінливі тенденції ринку, допомагати в створенні затребуваних пропозицій для клієнтів, оцінювати ризики та робити прогнози в продажах і маркетингу, вести персоналізовані комунікації на масовому ринку. Із впевненістю можу сказати на досвіді наших бізнес-клієнтів: використовувати Big Data сервіси ефективно в будь-якій сфері. Будь-то ритейл, HR, фінанси чи будівельний бізнес... І страхування не виняток», – розповідає Андрій Федоров, начальник департаменту бізнес-ринку Vodafone Україна.
Vodafone Україна готовий ділитися цим досвідом і давати бізнес-клієнтам нові можливості в розвитку їх бізнесу за допомогою сучасних підходів у роботі з великими даними. Замовити послугу можна за посиланням: https://business.vodafone.ua/uk/business/products-and-solutions/big-data