Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Ваш запит успішно відправлено

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Оберіть, будь ласка, форму обслуговування та вкажіть необхідні дані, які потрібні для проведення ідентифікації та пришвидшення вирішення питання

Ваш запит успішно відправлено

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Вкажіть, будь ласка, необхідні дані, які потрібні для проведення ідентифікації та пришвидшення вирішення питання

Ваш запит успішно відправлено

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Великі дані Vodafone допомагають турбуватися про рідних

Великі дані Vodafone допомагають турбуватися про рідних

Vodafone Україна продовжує надавати своїм бізнес-партнерам послуги, які допомагають оптимізувати роботу в умовах карантину. Зокрема, зріс інтерес бізнесу до використання в нових умовах великих даних – Big Data.

Використання Big Data має очевидні переваги: це розуміння поведінки покупців та статистика їх переміщення. І не тільки для ритейлерів: аналіз такої інформації відкриває безліч перспектив для інших сфер, наприклад, страхування. Тому оператор виступив партнером страхової компанії UPSK за цільовою розсилкою для таргетованої бази через Viber і SMS. Вибір її адресатів проводився за допомогою великих даних оператора.

Ізоляція під час карантину, обмежена робота транспорту й підвищені ризики – все це викликає чимало побоювань за рідних, особливо – старшого віку. Саме тому страхова компанія UPSK скористалася сервісом Vodafone Україна та поінформувала абонентів про один зі своїх продуктів – послугу «Турбота 24/7». Ця страхова програма створена для бажаючих подбати про своїх близьких, коли немає можливості бути поруч. У звичайних умовах йшлося про тих, хто у відпустці або працює за кордоном. В умовах карантину «Турбота 24/7» виявилася затребуваною більш широким колом людей.

За програмою застраховані можуть одержати підтримку кваліфікованих лікарів, записатися на прийом до лікаря і знайти потрібного спеціаліста – по телефону та онлайн (цілодобово у Viber, Telegram, WhatsApp). Знеособлена інформація Vodafone Україна допомогла налаштувати розсилку максимально точно, з огляду на поведінкові й демографічні критерії аудиторії.

«Ми націлювалися на тих, кому ймовірно може бути цікава така послуга. Це користувачі смартфонів, люди, які відвідують приватні клініки, купують в інтернеті, клієнти банків. За демографією – орієнтувалися на жителів великих обласних центрів, чоловіків і жінок, старших 25 років», – пояснює керівник відділу маркетингу і корпоративних комунікацій UPSK Олексій Махов. Результати розсилки, за його словами, перевершили очікування компанії. «Повідомлення показали дуже хороший CTR – індикатор переходу за посиланнями. Багато користувачів не тільки переходили за запропонованим посиланням, але й купували продукт»

«Великі дані можуть допомогти не тільки великому бізнесу, але й малому, середньому. Цей інструмент дає можливість швидко та чітко аналізувати сигнали і вловлювати мінливі тенденції ринку, допомагати в створенні затребуваних пропозицій для клієнтів, оцінювати ризики та робити прогнози в продажах і маркетингу, вести персоналізовані комунікації на масовому ринку. Із впевненістю можу сказати на досвіді наших бізнес-клієнтів: використовувати Big Data сервіси ефективно в будь-якій сфері. Будь-то ритейл, HR, фінанси чи будівельний бізнес... І страхування не виняток», – розповідає Андрій Федоров, начальник департаменту бізнес-ринку Vodafone Україна.

Vodafone Україна готовий ділитися цим досвідом і давати бізнес-клієнтам нові можливості в розвитку їх бізнесу за допомогою сучасних підходів у роботі з великими даними. Замовити послугу можна за посиланням: https://business.vodafone.ua/uk/business/products-and-solutions/big-data