Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Ваш запит успішно відправлено

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Оберіть, будь ласка, форму обслуговування та вкажіть необхідні дані, які потрібні для проведення ідентифікації та пришвидшення вирішення питання

Ваш запит успішно відправлено

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Вкажіть, будь ласка, необхідні дані, які потрібні для проведення ідентифікації та пришвидшення вирішення питання

Ваш запит успішно відправлено

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Vodafone запустив підтримку клієнтів у роумінгу через Viber

У розпал літніх відпусток Vodafone підсилює підтримку абонентів, які вирушають у закордонні подорожі. Тепер клієнти компанії можуть скористатися новим digital-каналом обслуговування. Спеціально для вирішення термінових питань у роумінгу оператор створив у популярному месенджері Viber паблік-акаунт Vodafone UA Roaming Support.

Новий digital-канал працює у режимі 24/7. При цьому гарантована швидкість відповідей на запитання абонентів – до 30 хвилин у будь-який час доби.

Акаунт доступний за посиланням https://www.viber.com/vodafoneukraine. Його також можна знайти, скориставшись пошуком у переліку паблік-акаунтів Viber. За час тестового періоду роботи паблік-акаунта ним скористались вже понад 3,5 тисячі клієнтів.

«Ми вважаємо, що обслуговувати людей треба там, де вони знаходяться, у тому числі в соціальних мережах і месенджерах, якими вони користуються. Тому цілком природно, що новим майданчиком для спілкування з абонентами став для нас Viber. Тепер наші клієнти, які користуються послугами зв'язку в роумінгу, в разі необхідності можуть не тільки безкоштовно зателефонувати в центр обслуговування або поставити питання в соціальних мережах, але й отримати підтримку через один з найпопулярніших серед українців месенджер», – зазначив директор Vodafone Україна з продажу і обслуговування Євген Булах.

У Vodafone UA Roaming Support клієнти отримають не тільки обслуговування, а й корисну інформацію для подорожей: про нововведення в правилах перевезення багажу, про зміни в роботі популярних систем бронювання готелів або останні новини візового режиму.

З 1 серпня клієнти Vodafone Україна можуть користуватися доступною зв'язком в роумінгу під час коротких поїздок до Європи, завдяки послузі «Безвіз вікенд», витративши за вихідні на зв'язок в Європі всього 60 гривень. Підключати послугу можна завчасно за допомогою USSD-запиту *600*9# і кнопка виклику, гроші знімаються тільки в момент користування послугами. Детальна інформація про послугу доступна на сайті Vodafone.ua.

Viber Support