Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Ваш запит успішно відправлено

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Оберіть, будь ласка, форму обслуговування та вкажіть необхідні дані, які потрібні для проведення ідентифікації та пришвидшення вирішення питання

Ваш запит успішно відправлено

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Вкажіть, будь ласка, необхідні дані, які потрібні для проведення ідентифікації та пришвидшення вирішення питання

Ваш запит успішно відправлено

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

«Відчуй швидкість»: Vodafone оголосив конкурс для креаторів

Vodafone Україна проводить конкурс для художників, дизайнерів, фотографів та інших креаторів! Роботи будуть оцінювати топові представники креативної галузі, а переможець отримає сертифікат на навчання в КАМА. Друге та третє місце отримають грошові виплати.


Мета конкурсу — візуалізувати швидкість мобільного інтернету Vodafone. Бо швидкість — це абстрактна річ, яку ми не можемо побачити або доторкнутися — лише відчути. У відеодзвінках, завантаженні додатків, месенджерах, улюблених плейлистах та онлайн-відео. Але художники здатні перетворити абстрактне відчуття на зображення.

Vodafone створює цей проєкт, щоб показати силу the human spirit. Бо технології створюють люди для людей. Саме так Vodafone запустив швидкісний мобільний Інтернет. Тепер разом з діджитал-креаторами ми наочно показуємо, як це працює – що таке швидкість у її візуальному прояві.


Обмежень у форматі немає: можна створювати колажі, малювати ілюстрації, картини чи графіті, робити фотографії. Головне — передати відчуття швидкості так, щоб це вразило журі та аудиторію.


До речі, про журі. Роботи митців оцінюватимуть:

  • засновник 5.films та Format bureau Кирило Сулига;
  • Chief Creative Officer McCANN KYIV Євгеній Камінський;
  • засновник та креативний директор ISD Group Віктор Шкурба;
  • former group head Arriba Стаська Падалка;
  • старший бренд-менеджер Vodafone Україна Ігор Петров.


Конкурс триватиме у декілька етапів:

29.11-16.12 — прийом робіт;

17.12-23.12 — журі та аудиторія оцінюють роботи;

24.12 — оголошення переможців.

Щоб взяти участь у конкурсі, потрібно заповнити анкету та надіслати свою роботу на пошту konkurs@vodafone.ua . Обов’язково вкажіть у заявці:

  • ПІБ;
  • Контактну інформацію: номер телефона, посилання на соцмережі;
  • Опис роботи: про що вона, що символізує, яку ідею вона зображає;
  • Саму роботу — вкладеним файлом або посиланням. Важливо: робота має бути не менше ніж 1000 х1000 пікселей, у форматах Psd, Ai, Jpg, Png або МР4; при створенні роботи використовуй червоний колір Vodafone.

Усі роботи, що пройшли конкурсний відбір, з’являться на сторінці Vodafone Україна в Instagram.

Судді оберуть переможця, що отримає головний приз — сертифікат на навчання на суму 30 000 грн. Друге та третє місце отримають грошові виплати в розмірі по 20 000 грн.

Детальні умови конкурсу: https://bit.ly/3p95PN5