Відновлення SIM-картки для тих, у кого немає можливості відвідати магазин Vodafone
Шановні клієнти передплаченої та контрактної форм обслуговування, у яких немає можливості відвідати наш магазин для заміни втраченої SIM-картки!
Для дистанційного відновлення номера скористайтеся таким алгоритмом:
Для анонімних клієнтів передплати
Крок 1
Придбайте:
- спеціальний стартовий пакет Power SIM вартістю 25 грн або
- будь-який стартовий пакет передплати з новим номером* (за відсутності в точках продажу пакета Power SIM) або
- віртуальну eSIM вартістю 100 грн.
Крок 2
Зателефонуйте на номер 222 (безкоштовно в мережі Vodafone) або 0 800 400 222 (безкоштовно з усіх мереж в Україні).
Крок 3
- назвіть співробітнику номер, який потрібно відновити;
- дайте відповідь на одне із запитань:
– PUK-код (8 цифр, що вказані на пластиковому тримачі від старої SIM-картки);
– два номери, з якими Ви найчастіше спілкувались останні 30 днів (за винятком коротких номерів і номерів, які починаються з 0800/900…);
– IMEI пристрою, у якому знаходилася стара SIM-картка.
- надайте співробітнику серійний номер Вашої нової SIM-картки (цифри, що вказані на новому стартовому пакеті або на пластиковому тримачі під штрих-кодом) та номер телефону, що вказаний на стартовому пакеті (якщо було придбано пакет із новим номером);
- надайте Ваші персональні дані: ПІБ та серію (за наявності) й номер документа, що засвідчує особу (наприклад, паспорта/ID-картки/паспорта громадянина України для виїзду за кордон/ водійського посвідчення). Ці дані будуть зафіксовані у заявці на заміну SIM-картки.
Орієнтовний час, упродовж якого номер буде перенесено на нову SIM-картку, становить 3 години.
Крок 4
Встановіть SIM-картку в пристрій для користування Вашим номером не раніше, ніж через 3 години (або перезавантажте його у випадку, якщо нова SIM-картка була встановлена раніше цього часу).
Увага!
Якщо за Вашим номером підключена послуга «Обмеження віддаленої заміни SIM-картки», то в таких випадках перед проведенням заміни SIM-картки буде виконана додаткова перевірка.
Після запиту очікуйте на дзвінок від нашого фахівця (від 3 до 24 годин).
Важливо!
- відновлення SIM-картки (у випадку втрати чи виходу з ладу) можливе лише за звернення повнолітньої особи;
- стан поточного рахунку, тарифний план і всі підключені послуги на момент заміни SIM-картки будуть перенесені на нову USIM-картку;
- контакти в телефонній книзі, що були збережені на старій SIM-картці, не відновлюються;
- для збереження контактів рекомендуємо виконувати резервне копіювання телефонної книги. У разі потреби зверніться до інструкції виробника Вашого пристрою.
Для зареєстрованих клієнтів передплати та контрактних клієнтів-фізичних осіб (договір оформлений за Вашими паспортними даними), фізичних осіб-підприємців та клієнтів, які обслуговуються за умовами програми «Своє коло»:
Крок 1
Придбайте:
- спеціальний стартовий пакет Power SIM вартістю 25 грн або
- будь-який стартовий пакет передплати з новим номером (за відсутності в точках продажу пакета Power SIM) або
- віртуальну eSIM вартістю 100 грн.
Крок 2
Зателефонуйте на номер 222 (безкоштовно в мережі Vodafone) або 0 800 400 222 (безкоштовно з усіх мереж в Україні).
Крок 3
- назвіть співробітнику номер, який потрібно відновити;
- надайте дані Вашого документа, на який проведена реєстрація номера;
- вкажіть Ваш контактний номер для зв’язку;
- надайте співробітнику серійний номер Вашої нової SIM-картки (цифри, що вказані на новому стартовому пакеті або на пластиковому тримачі під штрих-кодом) та номер телефону, що вказаний на стартовому пакеті (якщо було придбано пакет із новим номером);
- надішліть своє фото з документом та аркушем* у руках та окремо фото всіх заповнених сторінок (зокрема, прописки; для ID-картки – фото зворотньої сторони) на адресу zakaz@vodafone.ua, вказавши тему листа – повністю ПІБ українською та Ваш номер телефону (наприклад, Сидоренко Ігор Васильович, 0501234567).
* На аркуші має бути власноруч написана фраза «Фото для заміни SIM-картки, дата, підпис».
Крок 4
- очікуйте на дзвінок від нашого фахівця для проведення ідентифікації;
- надайте відповіді на запитання для підтвердження власника номера.
Орієнтовний час, упродовж якого номер буде перенесено на нову SIM-картку, становить від 3 до 24 годин.
Крок 5
Встановіть SIM-картку в пристрій для користування Вашим номером після проходження ідентифікації та підтвердження заявки (або перезавантажте його у випадку, якщо нова SIM-картка була встановлена раніше цього часу).
Важливо!
- відновлення SIM-картки (у разі втрати чи виходу з ладу) можливе лише за зверненням повнолітньої особи;
- стан поточного рахунку, тарифний план і всі підключені послуги на момент заміни SIM-картки будуть перенесені на нову USIM-картку;
- контакти в телефонній книзі, що були збережені на старій SIM-картці, не відновлюються;
- для збереження контактів рекомендуємо виконувати резервне копіювання телефонної книги. У разі потреби зверніться до інструкції виробника Вашого пристрою.
Для корпоративних клієнтів:
- зверніться до відповідальної особи Вашої компанії;
- відповідальні особи за наявності запасної SIM-картки можуть самостійно здійснювати заміну через вебверсію My Vodafone (для користувачів з рівнем доступу Адміністратор Особового рахунку та вище) або дистанційно замовити заміну SIM через VIP Zakaz;
- зверніться до найближчого магазину Vodafone з довіреністю на фірмовому бланку Вашої компанії та паспортом/ID-карткою чи додатком «Дія» з відображенням ID-картки.
* вартість стартового пакета з будь-яким тарифним планом буде компенсована на основний баланс номера, по якому виконується заміна(наприклад, при купівлі стартового пакета SuperNet Start вартістю 100 грн, на Ваш баланс буде компенсовано 75 грн)