loading

Vodafone створив цифровий портрет учасника iForum 2019

career

Інтернет-шопінг і соціальні мережі - чим ще займаються класичні учасники форуму?

На основі big data аналітики Vodafone представив портрет типового учасника найбільшого - форуму країни. Ним виявився киянин з високим рівнем доходу, власним авто та новим iPhone. Він часто буває за кордоном і схильний до покупок в інтернеті, багато часу проводить в соціальних мережах.

На iForum у цьому році була майже гендерна рівність, та все ж чоловіків виявилося трохи більше, ніж жінок – 55% проти 45%. Близько половини аудиторії часто бувають в зарубіжних поїздках. 62% учасників користується смартфонами середньої цінової категорії, 33% вибрали топові моделі. Не дивно, адже рівень доходу 56% аудиторії, яка відвідала захід, можна віднести до високого або вище середнього.

Відвідувачі iForum найчастіше вибирають iPhone – смартфонами виробництва Apple користуються 38% учасників форуму. На другому місці – Samsung, у трійці лідерів також виявився Xiaomi.

70% учасників надають перевагу покупкам в інтернеті. Час, що залишився від інтернет-шопінгу, учасники iForum зазвичай проводять в соціальних мережах, ймовірно по роботі. Найбільше мегабайт відвідувачі iForum просаджують в YouTube, на другому місці Instagram, як і раніше серед соціальних мереж фігурує Facebook.

Серед відвідувачів виявилося 67% киян, 6% учасників приїхали з Харкова, по 2% – з Одеси та Дніпра, трохи більше 1% – з Броварів, Ірпеня, Луцька та Софіївської Борщагівки. Делегації з інших міст України також були представлені, але не набрали більше 1%.

Статистика відвідування форуму була доступна учасникам на стенді Vodafone в режимі онлайн. Про те, що ще вміє big data Vodafone – за посиланням.