loading

Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Ваш запит успішно відправлено

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"
Vodafone у 1 кварталі 2021 року: зростання 4G-покриття й дата-користування

Vodafone у 1 кварталі 2021 року: зростання 4G-покриття й дата-користування

Vodafone у 1 кварталі 2021 року: зростання 4G-покриття й дата-користування

Vodafone поліпшив основні фінансові показники за результатами 1 кварталу 2021 року. Дохід компанії в січні-березні 2021 року склав 4,73 млрд грн, що на 8% більше, ніж за аналогічний період минулого року.

Зростання показника EBIT – на 17%, до 1,3 млрд грн – свідчить про збільшення ефективності бізнесу. Чистий дохід склав 888 млн грн, зростання на 219% в основному обумовлене коливаннями валютного курсу.

млн грн
1 квартал 2021
1 квартал 2020
Динаміка
Дохід
4728
4391
+8%
EBIT
1311
1121
+17%
Чистий прибуток
888
-744
+219%

Vodafone демонструє позитивну динаміку всіх фінансових показників, незважаючи на істотне зниження доходів від роумінгу внаслідок карантину. Основним фактором зростання стало збільшення споживання дата-послуг. Кількість дата-користувачів в мережі Vodafone на кінець березня 2021 року досягла 12,4 млн або 66% дата-користувачів у базі.

Vodafone продовжує лідирувати в будівництві 4G-покриття в діапазоні LTE900. У 1 кварталі 2021 року компанія вклала 895 млн грн у розвиток мережі швидкісного інтернету. Всього інвестиції Vodafone за період активного будівництва мереж швидкісного інтернету в 2015 – 1 кварталі 2021 року перевищили 29,7 млрд грн.

Компанія збільшила доступність швидкісного інтернету завдяки розвитку національного покриття в діапазоні LTE 900 МГц, у першу чергу, в селах. На кінець 1 кварталу 2021 року 81% українців могли користуватися 4G в мережі Vodafone.

Кількість клієнтів Vodafone залишається стабільною, послугами компанії користуються 18,8 млн абонентів. Деяке скорочення абонентської бази зумовлене загальною тенденцією відмови від других SIM-карт через  зниження доходів населення. При цьому зберігається тренд зростання контрактних підключень, в тому числі збільшення кількості IoT-користувачів.

Стрімкі зміни 2020 року відобразились у новому позиціонуванні бренду. Vodafone переосмислив філософію бізнесу, яка втілилася у новому слогані «Together we can» та місії компанії – «Разом з нашими клієнтами ми розвиваємо світ». Сутність нового позиціонування розкриває відеоролик «Технології та Люди. Разом ми зможемо».

Презентація з додатковою інформацією про фінансові результати Vodafone в 1 кварталі 2021 року доступна на офіційному сайті компанії за наступним посиланням:

https://www.vodafone.ua/en/company/investors/zvity-ta-rezultaty/finansovi-rezultaty/