Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Ваш запит успішно відправлено

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Оберіть, будь ласка, форму обслуговування та вкажіть необхідні дані, які потрібні для проведення ідентифікації та пришвидшення вирішення питання

Ваш запит успішно відправлено

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Вкажіть, будь ласка, необхідні дані, які потрібні для проведення ідентифікації та пришвидшення вирішення питання

Ваш запит успішно відправлено

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"
Vodafone очолив рейтинг найбільш прозорих компаній України

Vodafone очолив рейтинг найбільш прозорих компаній України

Групу компаній Vodafone Україна визнано найбільш прозорою українською компанією. Такими є результати Індексу ESG прозорості українських компаній (ESG Transparency Index 2020). Щорічне оцінювання проводить Професійна асоціація корпоративного управління (ПАКУ) і Центр «Розвиток Корпоративної Соціальної Відповідальності» за підтримки Центру міжнародного приватного підприємництва (CIPE).

До ТОП-5 також увійшли компанії АТ «Перший український міжнародний банк», Група ДТЕК, АБ «УКРГАЗБАНК» та ІП «Кока-Кола Беверіджиз Україна Лімітед» .

У квітні цього року Група компаній Vodafone Україна вперше опублікувала річний звіт зі сталого розвитку. Ознайомитись з ним можна за посиланням.

Індекс оцінює прозорість українських компаній за ESG-факторами (соціальними, екологічними та корпоративним управлінням). 

Було проаналізовано 56 сайтів компаній та оцінено результати діяльності у таких сферах: корпоративне управління, права людини, трудові відносини, довкілля, відносини із споживачами, чесні операційні практики, робота з громадами, звітність компанії (в тому числі звіт про управління та нефінансові звіти), навігація сайту та його доступність.

Це вже друге таке дослідження. Перше було проведено в 2020 році, де оцінювалися дані за 2019 рік.

Ознайомитись з дослідженням можна за посиланням