Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Ваш запит успішно відправлено

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Оберіть, будь ласка, форму обслуговування та вкажіть необхідні дані, які потрібні для проведення ідентифікації та пришвидшення вирішення питання

Ваш запит успішно відправлено

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Вкажіть, будь ласка, необхідні дані, які потрібні для проведення ідентифікації та пришвидшення вирішення питання

Ваш запит успішно відправлено

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Vodafone перетворив рекламу на нічний ритуал турботи

У той час, коли нескінченний скролінг може впливати на сон і енергію, Vodafone разом із креативною агенцією Leo Kyiv (Leo Burnett) представили проєкт, який ламає стереотипи про рекламу. Замість чергового ролика користувачі можуть отримати паузу – медитативне відео з візуальними ефектами та спокійною музикою, що допомагає сфокусуватись на підготовці до сну та відпочинку.

Як це працює

У проміжку з 22:00 до 02:00, коли ми найчастіше проводимо час у стрічках, Vodafone пропонує зробити паузу. Користувач бачить делікатне нагадування подбати про себе й сон.

Чому це важливо

«Мобільні оператори традиційно асоціюються з доступом до необмеженого контенту. Але для нас справжня цінність – це турбота про людину. Ми переконані, що технології здатні не лише розважати, а й допомагати зупинятися, відновлюватися й знаходити баланс. Саме тому ми показуємо: інновації можуть бути не про “більше контенту”, а про “більше відновлення”», – говорить Тетяна Бевз, старша бренд-менеджерка Vodafone.

Останніми роками смартфони стали невід’ємною частиною щоденного життя: вони одночасно і робочий інструмент, і спосіб залишатися на зв’язку, і джерело нескінченних розваг. Та разом із цим з’являється новий виклик – перевантаження уваги. Користувачі все частіше стикаються з відчуттям виснаження після безкінечного скролу, коли інформація не приносить користі чи відпочинку.

Vodafone реагує на цю тенденцію, наголошуючи: роль технологій може полягати не лише у забезпеченні доступу до контенту, а й у створенні умов для паузи та відновлення.

За додатковою інформацією, будь ласка, звертайтесь:

Vodafone

Пресслужба: press@vodafone.ua