На жаль, ми не знайшли
Спробуйте змінити пошуковий запит або оберіть область чи населений пункт зі списку
Оператор Vodafone надає клієнтам, яким станом на ранок 24 лютого не вдалося здійснити дзвінки або зайти в інтернет через непідключений пакет послуг або через низький баланс:
Послуги нараховуються абонентам, які знаходяться на окупованій території або в зоні бойових дій та не можуть поповнити рахунок, після додаткової перевірки з боку оператора.
Абонентам контрактної форми обслуговування, які мають заборгованість, Vodafone встановив кредитні ліміти на 90 днів, щоб клієнти залишалися в мережі активними та могли користуватися мобільним зв’язком.
Оператор також планує нараховувати в онлайн-режимі 1000 хвилин та 10 ГБ інтернету всім своїм клієнтам, у яких протягом наступних кількох днів буде недостатній баланс для здійснення дзвінків та користування інтернетом.
Термін дії послуг – 30 днів з моменту підключення. Перевірити залишок хвилин та гігабайтів можна в додатку My Vodafone.
За додатковою інформацією, будь ласка, звертайтесь:
Vodafone
Прес-служба
press@vodafone.ua
+380501103130