Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Ваш запит успішно відправлено

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Оберіть, будь ласка, форму обслуговування та вкажіть необхідні дані, які потрібні для проведення ідентифікації та пришвидшення вирішення питання

Ваш запит успішно відправлено

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Вкажіть, будь ласка, необхідні дані, які потрібні для проведення ідентифікації та пришвидшення вирішення питання

Ваш запит успішно відправлено

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Vodafone підтримав своїх клієнтів безкоштовними хвилинами та мегабайтами

Оператор Vodafone надає клієнтам, яким станом на ранок 24 лютого не вдалося здійснити дзвінки або зайти в інтернет через непідключений пакет послуг або через низький баланс:

  • 1000 хвилин для дзвінків по Україні та в мережі;
  • 10 ГБ інтернету.

Послуги нараховуються абонентам, які знаходяться на окупованій території або в зоні бойових дій та не можуть поповнити рахунок, після додаткової перевірки з боку оператора.

Абонентам контрактної форми обслуговування, які мають заборгованість, Vodafone встановив кредитні ліміти на 90 днів, щоб клієнти залишалися в мережі активними та могли користуватися мобільним зв’язком.

Оператор також планує нараховувати в онлайн-режимі 1000 хвилин та 10 ГБ інтернету всім своїм клієнтам, у яких протягом наступних кількох днів буде недостатній баланс для здійснення дзвінків та користування інтернетом.

Термін дії послуг – 30 днів з моменту підключення. Перевірити залишок хвилин та гігабайтів можна в додатку My Vodafone.


За додатковою інформацією, будь ласка, звертайтесь:

Vodafone
Прес-служба
press@vodafone.ua
+380501103130