Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Ваш запит успішно відправлено

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Оберіть, будь ласка, форму обслуговування та вкажіть необхідні дані, які потрібні для проведення ідентифікації та пришвидшення вирішення питання

Ваш запит успішно відправлено

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Вкажіть, будь ласка, необхідні дані, які потрібні для проведення ідентифікації та пришвидшення вирішення питання

Ваш запит успішно відправлено

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"
Vodafone один з перших серед телеком-операторів починає обслуговування в магазинах із застосунком Дія

Vodafone один з перших серед телеком-операторів починає обслуговування в магазинах із застосунком Дія

У магазинах оператора та партнерів з'явилася можливість використовувати Дію під час обслуговування абонентів

З 21 грудня Vodafone Україна, спільно з Міністерством цифрової трансформації, запускає програму тестування обслуговування абонентів із застосунком Дія. На цьому етапі абоненти оператора, у яких є застосунок Дія, можуть використовувати його для ідентифікації. Для цього потрібно просто відкрити Дію і показати свої цифрові документи співробітнику магазину.

За допомогою Дії абоненти Vodafone Україна можуть отримати потрібні сервіси, змінити тариф, керувати додатковими послугами, отримувати фінансову інформацію про свій номер.

Крім цього, в Запорізькій області оператор почав тестування Дії для контрактного підключення. Абоненти зможуть поділитись цифровою копією своєї ID-картки, а всі дані документу будуть внесені в систему автоматично. Таким чином, час на оформлення контрактного підключення зменшиться майже вдвічі.

Після успішного закінчення тестового періоду Дія буде працювати постійно і перелік послуг, що надаються в магазинах, розшириться. Надалі за допомогою Дії абоненти зможуть зареєструвати свій номер на паспортні дані, перейти з передплаченої на контрактну форму обслуговування, тощо.

Про Дію
Дія – це новий рівень взаємодії держави та громадян: зручний, непомітний, людяний. Дія 2.0 – оновлений мобільний застосунок, за допомогою якого українці мають змогу отримувати доступ до своїх цифрових документів. Серед них – ID-картка та закордонний біометричний паспорт, студентський квиток, посвідчення водія, свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, страховий поліс транспортного засобу, податковий номер (РНОКПП), свідоцтво про народження та довідка переселенця (ВПО).

 Держава має стати сервісом, а не бюрократичним монстром. Допомагати одним швидко отримувати послуги, а іншим – чесно виконувати свою роботу. Тому й запущено проект «Цифрова держава», що згодом об’єднає всі відомства в єдину зручну й дієву онлайн-систему: https://plan2.diia.gov.ua