Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Ваш запит успішно відправлено

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Оберіть, будь ласка, форму обслуговування та вкажіть необхідні дані, які потрібні для проведення ідентифікації та пришвидшення вирішення питання

Ваш запит успішно відправлено

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Вкажіть, будь ласка, необхідні дані, які потрібні для проведення ідентифікації та пришвидшення вирішення питання

Ваш запит успішно відправлено

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Vodafone проаналізував підсумки «Чорної п’ятниці» 2020

До 40% недоотриманого доходу через закритих магазинів на карантин вихідного дня

Vodafone проаналізував підсумки акції до «Чорної п'ятниці». З 23 по 30 листопада в інтернет-магазині і роздрібної мережі Vodafone можна було придбати смартфони, гаджети, техніку та аксесуари зі знижками до 70%. До акційних смартфонів Vodafone дарував пів року оплаченого зв'язку в тарифі SuperNet Pro.

Відвідування інтернет-магазину Vodafone в період акції зросло на 183%, а продажі підвищилися у 3 рази. У роздрібних магазинах компанії продажі підвищилися на 81% у порівнянні з середніми показниками до початку акції.

«Карантин вихідного дня вплинув на незначне зміщення споживчої активності в будні. Близько +10% трафіку додалося до середньодобових показників у будні. В цілому ми оцінюємо недоотриманий дохід за непрацюючі два вихідних у близько 40% від усього доходу акційного періоду», - зазначає Михайло Іванцов, директор з маркетингу Vodafone Retail.

Найбільше акційних смартфонів було продано у Харкові. У п'ятірку найбільших любителів техношопінгу також увійшли жителі Полтави, Дніпра, Києва та Одеси.

Акція не вплинула на зміну купівельних переваг оплати товарів: відсоток покупок у кредит склав 24%, що відповідає доакційному періоду.

Найвищий приріст у період «Чорної п'ятниці» спостерігався у категоріях: смартфони, телевізори і ноутбуки.

Найбільшим попитом користувалися моделі смартфонів середнього цінового сегменту, а також бренду Apple:

  1. Xiaomi Redmi Note 9 Pro
  2. Samsung Galaxy A51
  3. Xiaomi Redmi Note 9
  4. Samsung Galaxy M31
  5. Nokia 5.3
  6. Apple iPhone 11