loading

Vodafone проаналізував підсумки «Чорної п’ятниці» 2020

До 40% недоотриманого доходу через закритих магазинів на карантин вихідного дня

Vodafone проаналізував підсумки акції до «Чорної п'ятниці». З 23 по 30 листопада в інтернет-магазині і роздрібної мережі Vodafone можна було придбати смартфони, гаджети, техніку та аксесуари зі знижками до 70%. До акційних смартфонів Vodafone дарував пів року оплаченого зв'язку в тарифі SuperNet Pro.

Відвідування інтернет-магазину Vodafone в період акції зросло на 183%, а продажі підвищилися у 3 рази. У роздрібних магазинах компанії продажі підвищилися на 81% у порівнянні з середніми показниками до початку акції.

«Карантин вихідного дня вплинув на незначне зміщення споживчої активності в будні. Близько +10% трафіку додалося до середньодобових показників у будні. В цілому ми оцінюємо недоотриманий дохід за непрацюючі два вихідних у близько 40% від усього доходу акційного періоду», - зазначає Михайло Іванцов, директор з маркетингу Vodafone Retail.

Найбільше акційних смартфонів було продано у Харкові. У п'ятірку найбільших любителів техношопінгу також увійшли жителі Полтави, Дніпра, Києва та Одеси.

Акція не вплинула на зміну купівельних переваг оплати товарів: відсоток покупок у кредит склав 24%, що відповідає доакційному періоду.

Найвищий приріст у період «Чорної п'ятниці» спостерігався у категоріях: смартфони, телевізори і ноутбуки.

Найбільшим попитом користувалися моделі смартфонів середнього цінового сегменту, а також бренду Apple:

  1. Xiaomi Redmi Note 9 Pro
  2. Samsung Galaxy A51
  3. Xiaomi Redmi Note 9
  4. Samsung Galaxy M31
  5. Nokia 5.3
  6. Apple iPhone 11