Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Ваш запит успішно відправлено

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Оберіть, будь ласка, форму обслуговування та вкажіть необхідні дані, які потрібні для проведення ідентифікації та пришвидшення вирішення питання

Ваш запит успішно відправлено

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Вкажіть, будь ласка, необхідні дані, які потрібні для проведення ідентифікації та пришвидшення вирішення питання

Ваш запит успішно відправлено

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Аналітика Vodafone Retail: ринок смартфонів в Україні

4Gr

Аналітика Vodafone Retail: ринок смартфонів в Україні

Vodafone Retail вперше представив аналітичний звіт ринку смартфонів в Україні. В основі звіту – дані продажів у власній роздрібній мережі, а також big data аналітика на базі даних мережі Vodafone.

«Vodafone Retail лише 1,5 року. За цей час ми увійшли до топ-3 найбільших мобільних рітейлерів в Україні. Ми один з небагатьох повністю «білих» гравців на цьому ринку. Усі ґаджети та аксесуари, які продаються в наших магазинах – легальні поставки за контрактами з вендорами, а співробітники компанії отримують офіційну зарплату. При цьому Vodafone Retail успішно конкурує за ціною з іншими рітейлерами. Ми готові формувати цивілізований ринок в Україні. Один із кроків у цьому напрямку – можливість прогнозувати розвиток ринку на основі власної аналітики. Запрошуємо колег по ринку приєднатися до цієї ініціативи. Впевнені, що зможемо зробити ринок рітейлу більш прозорим, а значить привабливим для постачальників. Від цього виграють усі і, перш за все, наші українські покупці», – прокоментував публікацію звіту Денис Поздняков, директор Vodafone Retail.

За даними компанії, драйвером зростання продажів у 2 кварталі 2019 року стали азійські бренди, частка яких зросла до 85,2%. Серед них Китай – безумовний лідер продажів за кількістю та переліком брендів, а за обсягами продажів в грошовому обчисленні країна ділить лідерство з Південною Кореєю.

При виборі смартфона українці звертають увагу на наявність 4G і великого екрана. При цьому NFC як технологія не є основним тригером для вибору смартфона – половина всіх проданих смартфонів підтримує NFC. З кожним кварталом зростає частка смартфонів з екраном 6 і більше дюймів. За результатами 2 кварталу 57% всіх нових покупок припало на смартфони з діагоналлю екрана 6+. Як і раніше, більшість проданих смартфонів (99,6%) – це пристрої з двома SIM-картами. Разом з цим намітився тренд переходу на одну активну SIM-карту в смартфоні.

big-data

Майже всі нові смартфони (98%) готові до роботи в мережах LTE. Оновлення парку смартфонів стало одним з основних драйверів зростання проникнення 4G-смартфонів у мережі Vodafone. У 2 кварталі 2019 року частка 4G-смартфонів у мережі Vodafone досягла 43%. Ще одним драйвером до покупки 4G-смартфонів стало стрімке розширення покриття 4G. Так, мережа Vodafone наразі доступна вже більше 62% українців.

Українці виявилися доволі консервативними при виборі нового смартфона. Найчастіше покупці смартфонів вибирають нову модель того ж виробника. Найбільш лояльними залишаються користувачі смартфонів Apple – 71,39% користувачів цього бренду змінюють свої старі телефони на нові iPhone, Xiaomi (54,06%) і Samsung (50,16%). І тільки власники Nokia в якості нового телефона найчастіше змінюють бренд на Xiaomi (30,15%), Samsung (22,09%) або Huawei (11,85%).

Зате власники Nokia рідше за інших змінюють свої телефони на нові. Апарат виробництва Nokia «живе» в мережі 3 роки. Майже 2 роки користуються купленими трубками власники iPhone і Samsung. Частіше за інших міняють трубки шанувальники китайських брендів – їх власники купують собі новий смартфон через 15-16 місяців.

Аналітики Vodafone Retail відзначають регіональні особливості українського ринку смартфонів. Так, постійністю вирізняються шанувальники Samsung в Закарпатській, Кіровоградській, Полтавській, Харківській і Херсонській областях, а жителі Донецької та Хмельницької областей незмінно вибирають Xiaomi.

Чоловіки частіше змінюють смарфтони, ніж жінки. Люди із середнім і низьким достатком більш схильні до покупки нового смартфона, ніж їх заможні співвітчизники. Улюблений колір смартфона в Україні – чорний (44,4%), за ним слідують сині (22,9%), сірі (11,0%) і золоті (8,2%) смартфони.

4Gr

Українці часто йдуть із магазинів Vodafone не тільки зі смартфонами. До кожного третього смартфона докуповується карта пам'яті, до кожного 18 смартфона – фітнес-браслет. Покупці не часто вибирають оригінальні ґаджети до нового смартфона, більше надають перевагу бренду, функціональності, ціні тощо. Єдиний виняток – смартфони Xiaomi, покупка яких найчастіше супроводжується придбанням фітнес-браслета цього ж виробника.

Фітнес-браслети через свою ціну і різноманітність переважають у продажах над смарт-годинниками. Лідер продажів серед наручних ґаджетів – Xiaomi. Також варто відзначити зростання частки продажів дитячих смарт-годинників Elari. Наручні ґаджети найбільш популярні серед жителів Київської і Харківської областей.

Намітився ще один тренд – зростає популярність страхування смартфонів. Якщо в 4 кварталі 2018 року кожен 8-й смартфон у Vodafone Retail був проданий зі страховкою, то в другому кварталі 2019 року вже кожен 3-й покупець страхував свій новий ґаджет.

Топ-5 брендів за кількістю проданих смартфонів у мережі Vodafone Retail в 1 півріччі 2019 року:

  1. SAMSUNG – 32,78%
  2. XIAOMI – 28,06%
  3. NOKIA – 19,52%
  4. HUAWEI – 8,47%
  5. TP-LINK – 6,80%

Vodafone Retail є дочірньою компанією Vodafone Україна. Мережа Vodafone Retail сьогодні налічує 240 магазинів в 70 містах. В компанії працює більш ніж 1500 співробітників. Перший магазин відкрився в лютому 2018 року.